|
Video på iPad fra NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2015 kl. 18:27 |
Hej
Kan jeg se videoer (mp4), som ligger på min Synology DS115j NAS, på min iPad (og på min PC)? Skal de konverteres til et andet format? Skal der installeres bestemte programmer/ apps på hhv. NAS'en og iPad'en? Hvilke i så fald? På forhånd tak. Venlig hilsen Martin |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er en Synology NAS, så brug Synologys egen video-station sammen med appen DS video.
|
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Ovenstående er klart den nemmeste løsning. Jeg har dog valgt at købe app'en Infuse, da den også kan afspille filer med DTS-lyd. Så længe du holder dig til MP4 filer med fx. AAC-lyd, vil ovenstående virke helt fint.
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
Mange tak. Det virker fint med Synologys apps,
som jacobask skriver. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |