recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - videofiler til iPad air
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

videofiler til iPad air

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jgjensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: videofiler til iPad air
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:02
Nogen der kan hjælpe en iPad novice med at få videofiler lagt over på iPad Air?

Jeg har konverteret iso filer til mp4 via handbrake (iPad default setting), men Itunes vil ikke importere dem...?

What to do?
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
D-Link DHP-P307AV Homeplug
Wii
iPhone 4
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af jgjensen jgjensen skrev:

Nogen der kan hjælpe en iPad novice med at få videofiler lagt over på iPad Air?

Jeg har konverteret iso filer til mp4 via handbrake (iPad default setting), men Itunes vil ikke importere dem...?

What to do?

Mon ikke de er importeret, men ligger et andet sted end du tror - iTunes lægger dem som standard under Film>Egne Videoer. 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:15
Hvis de ligger dér, kan du højreklikke på dem og vælge "Vis info", og under "Indstillinger" vælge hvilken type medie de skal sorteres som.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:18
Ellers hent VLC app'en, så kan du afspille stort set alle formater. Er dog ikke sikker på .iso og .img og andre lignende. Men alle MKV, MP4, AVI etc, æder den fint.

For at overføre, skal du tilslutte iPad'en til din computer, og starte iTunes. Der trykker du så på din iPad og går over under apps. Der scroller du så helt ned mod bunden, hvor der er en liste over apps, som du kan overføre filer til. Der vælger du så ellers VLC, og så trykker du bare på find fil, og finder frem til dem du vil overføre. Så kan du se alt det du vil på den.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:18
Det gør de ikke.....jeg har googlet mig frem til at i og med der er så høj opløsning på den nye iPad skal de konverteres i et specielt codecs og det er her jeg står af.....
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
Wii
iPhone 4
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af jgjensen jgjensen skrev:

Det gør de ikke.....jeg har googlet mig frem til at i og med der er så høj opløsning på den nye iPad skal de konverteres i et specielt codecs og det er her jeg står af.....

Så gør som jeg sagde. Den tager som sagt alle codecs.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:33
-> Nagash
Tak det virkede fint - bortset fra at det ser ud som om at filen er 'tom' i VLC på iPad.....mystisk...har ellers synkroniseret....kan jeg have overset noget?
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
Wii
iPhone 4
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:46
Pas? Det har jeg ikke lige oplevet før. Gav du den tid til at overføre filen helt?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jgjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 11:47
ja det synes jeg.....prøver lige forfra igen og ser om det hjælper
Samsung PS50Q96HDX/XEE
Barkan M4061 TV-ophæng
Philips DVD-R 5570H/58
Samsung HD-boks
Freecom 2 TB NAS
Buffalo 500 GB NAS
Denon AVR 800 amp
WD TV Live
Wii
iPhone 4