recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videokamera, hvilket? Skal have line in (lyd)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVideokamera, hvilket? Skal have line in (lyd)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peterc52 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Videokamera, hvilket? Skal have line in (lyd)
    Sendt: 27-December-2009 kl. 20:41
Hej alle sammen,

Jeg skal have mig et videokamera, men hvilket?

Mit budget siger omkring 2500 kroner, og det skal have line in lydindgang (da jeg spiller guitar).

Ellers skal jeg bare filme lidt for sjov, ikke noget professionelt.

Håber i kan hjælpe, da jeg er rimelig meget på bar bund! Smile

Redigeret af peterc52 - 27-December-2009 kl. 20:42
Til top
peterc52 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2009
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 12:27
Nå, men har altså bestilt et Canon HF200 Smile
Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 12:52
Tillykke med købet, det bliver du sikkert glad for, har selv samme model.
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D

Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 14:51
husk et neat program som ikke æder mange resoucer til at sætte klip sammen med er http://www.smlabs.net/tsmuxer_en.html der fandt jeg ud af... nu kan jeg sætte mine klip sammen til 1 film på min bærbare på 2-3 minutter for samlet optagelser på 10-15min
Mvh

René
Til top
bims Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

husk et neat program som ikke æder mange resoucer til at sætte klip sammen med er http://www.smlabs.net/tsmuxer_en.html der fandt jeg ud af... nu kan jeg sætte mine klip sammen til 1 film på min bærbare på 2-3 minutter for samlet optagelser på 10-15min

Programmet ser fint ud, men hvad så med fornøjelse med at redigere, effecter og lign.
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D

Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 15:55
jamen det er IKKE et redigeringsprogram, det er et simpelt program hvor du kan udvælge sekvenser på dit kamera kopiere det til din harddisk som de 5-10 filer det nu er, også sætte det sammen til 1 lang sekvens og give det et begivenhedsnavn og gemme det på server/computer også se det som man lyster.
Det kan gøres ret nemt uden de store evner, og kræver i princippet et minimum af processorkraft fra computeren, og kan derfør gøres let og hurtigt... dvs noget for den almindelige familie som måske ikke lige har tiden til at sætte sig ned og klippe/klistre sætte teskt og stemningsmusik på.... jeg ville gerne.,... men jeg får det sgutte gjort.. på den måde kan jeg gøre det tilgængeligt let og hurtigt for familien i 1 sekvens som afspilles samlet... fremfor x antal klip... er der sekvenser man ikke vil have med tager man dem ikke med.... er der ting der skal klippes ud af en sekvens kommer man ikke udenom redigeringsprogrammet
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu