|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
peterc52 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 27-December-2009 kl. 20:41 |
|
Redigeret af peterc52 - 27-December-2009 kl. 20:42 |
||
![]() |
||
peterc52 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2009 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Nå, men har altså bestilt et Canon HF200
![]() |
||
![]() |
||
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Tillykke med købet, det bliver du sikkert glad for, har selv samme model.
|
||
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
husk et neat program som ikke æder mange resoucer til at sætte klip sammen med er http://www.smlabs.net/tsmuxer_en.html der fandt jeg ud af... nu kan jeg sætte mine klip sammen til 1 film på min bærbare på 2-3 minutter for samlet optagelser på 10-15min
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|
Programmet ser fint ud, men hvad så med fornøjelse med at redigere, effecter og lign.
|
||
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
jamen det er IKKE et redigeringsprogram, det er et simpelt program hvor du kan udvælge sekvenser på dit kamera kopiere det til din harddisk som de 5-10 filer det nu er, også sætte det sammen til 1 lang sekvens og give det et begivenhedsnavn og gemme det på server/computer også se det som man lyster.
Det kan gøres ret nemt uden de store evner, og kræver i princippet et minimum af processorkraft fra computeren, og kan derfør gøres let og hurtigt... dvs noget for den almindelige familie som måske ikke lige har tiden til at sætte sig ned og klippe/klistre sætte teskt og stemningsmusik på.... jeg ville gerne.,... men jeg får det sgutte gjort.. på den måde kan jeg gøre det tilgængeligt let og hurtigt for familien i 1 sekvens som afspilles samlet... fremfor x antal klip... er der sekvenser man ikke vil have med tager man dem ikke med.... er der ting der skal klippes ud af en sekvens kommer man ikke udenom redigeringsprogrammet
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |