recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videokamera med av/component in
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVideokamera med av/component in

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
quick Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Videokamera med av/component in
    Sendt: 17-Marts-2010 kl. 10:30
Hej
Ved i om der findes en digital videokamera (gerne HD) med en av indgang ?. Jeg har et undervands kamera med et component/av stik, tror jeg nok det hedder. Det kunne være fint jeg bare kunne sætte stikket i kameraet og så trykke på rec. Eller skal man feks. have en separat mpeg-4 hardisk optager (12 v)
Håber i kan hjælpe, da jeg syntes jeg har været internettet rundt Smile
mvh
Brian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 11:30

Jeg går ud fra, at du skal have signal fra kamera til anden enhed.? Der er flere der har forskellige Output typer, men problemet er at kunne få en extern Recorder som har Component In, det er der ikke på modeller til konsummarkedet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
quick Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 11:55
Hej Radiomand
tak for dit svarTongue
Grunden til jeg godt kunne tænke mig at koble mit undervandkamera til et videokamera, er fordi jeg så slipper for at slæbe rundt på alt muligt grej. Jeg kunne se fidusen i at bruge video kameraet til at optage normalt med og når jeg så vil optage fra mit undervands kamera kunne jeg bare plugge det i mit videokamera. Og så hjem på puteren og redigere det hele

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 12:12

Jeg kan godt se, at der skal bruges en Recorder/Monitor for at kunne bruge det kamera. Det er dog som du skriver IKKE Component, men Composite Out. Hvilket konsum Video camera der så lige har et Input dertil kan jeg ikke sige, det er måske nødvendigt at gå op i de mere professionelle kameraer for at finde et. Et Videokamera med extern In er jo ikke lige det man har brug for til hverdag.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu