recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videokamera med stativ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Videokamera med stativ

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Videokamera med stativ
    Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 11:05
Hvis du skal have brugbar lyd er du nødt til at sætte en mikrofon tæt på, og evt optage separat. 
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 21:07
Et bud kunne være http://www.canon.dk/For%5FHome/Product%5FFinder/Camcorders/High%5FDefinition%5FHD/LEGRIA%5FHF%5FM56/ så skal du blot have et stativ, det med lyden tænker jeg man nok er nødt til hvis der er meget støj at redigere sig ud af på computeren, denne model kan dele optagelser via wifi, ellers har den en hdmi miniconnector
Mvh

René
Til top
Jon66 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jon66 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2012 kl. 19:42
Hej

Jeg skal indkøbe et videokamera med stativ, som skal bruges til at optage mig selv, når jeg underviser. Så det er ikke betjent mens det optager, men skal bare stå og passe sig selv.
Krav:
- skal kunne optage 45min
- HDMI udgang
- Skal kunne zoome ind på mig fra ca. 20m afstand
- God lydoptagelse, evt. med minimering/fjernelse af baggrundsstøj
- budget omkring 5000kr.

Er det muligt?

På forhånd tak. Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu