|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() Sendt: 20-Juli-2008 kl. 20:07 |
Jeg skal til at redigere i noget video, og så er jeg blevet i tvivl ang. programmer.. Udmiddelbart vil jeg sige at Pinnacle er et af de bedste programmer til den at redigere video i, så overvejer et program fra det mærke.. Men så kommer det til versionen og sådan noget, og der er jeg ikke så sikker.. Er version 11 på Elgigantens side god nok, og hvad er der forskel på den version og plus versionen til ca. 300 kr. ekstra?? Jeg har selv version 10, men vil prøve noget nyt, da jeg bl.a. ikke er så tilfreds med den version.. På forhånd tak
![]() Redigeret af Casper - 20-Juli-2008 kl. 20:09 |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Hejsa Jeg ville da gå efter sidste nye version 12, Studio ultimate, jeg har leget lidt med denne ver. og den lader til at køre stabildt.
Redigeret af bims - 21-Juli-2008 kl. 08:55 |
|
JVC GY-HM100U & Canon EOS 550D
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Det er muligvis korrekt, at denne version kører stabilt, men ellers er stabilitet bestemt ikke noget Pinaccle har været kendt for. Hvis det drejer sig om simpel redigering af MPEG filer uden brug af filtre og diverse effekter vil f.eks. Womble MPEG2VCR eller Videoredo langt være at foretrække. De er lynhurtige, supernemme at finde ud af samt 100% stabile. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
bims ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Forslog såmænd bare ver 12, fordi jeg selv lige havde brugt nogle timer på denne version og den lader til at være stabil i forhold til nogle af deres andre ver. Havde Casper ikke selv været inde på Pinnacle, så havde jeg da forslået premier pro cs3, som jeg selv anvender. Kender så ikke lige Caspers krav til den redigering han skal lave. |
|
Adobe Premiere pro CS6, Pinnacle studio HD ultimate collection 14, BluffTitler & Magic Bullet Looks pro, Adobe Premiere Element 10 |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Okay.. Hmm.. Men version 12 ulitimate lyder meget dyr, desværre, er det rigtigt? Jeg vil helst ikke frem med den tykkeste tegnebog for at få et program.. Mine krav til redigering, er at programmet bare skal kunne håndtere VOB, MPEG filer osv, fra flere mindre skiver (Disse skiver kommer fra et videokamera, 8 cm, 1.4 GB). Men hvor meget får man for de 500 kr? Hvad vil I ellers anbefale? På forhånd tak |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Prøv de 30 dages trialversioner af MPEG2VCR og/eller Videoredo og bliv overbevist. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
For nu lige at låne lidt i tråden, er der nogen af programmerne der kan klare 3gp?
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Et andet kendt program kan håndtere *.3gp filer Adobe premiere elements |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg tænkt lidt frem og tilbage, og vil gerne have version 12, men der er jo forskellige versioner.. Hvad er den store forskel? Og er det ikke noget med at man dog ikke endnu kan købe en af 12'erne her i DK? Jeg skal bruge programmet til det mest grundlæggende, altså at lave en dvd-menuer med "klik-billeder" og sådan noget.. Men det må samtidig, selvfølglig, også være nogenlund fremtidssikret.. 11'eren som bl.a. Elgiganten har, er den okay eller skal jeg gå efter 12'eren??
På forhånd tak ;) |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |