recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil det hjælpe at investere i en Sonos booster?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil det hjælpe at investere i en Sonos booster?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2015 kl. 14:48
Min bror havde engang samme problem.

Han har sin router + Bridge på første sal, og S5 i køkken nedenunder + i garage. og en connect i stuen.

Men for 2 år siden blev det pludselig ustabilt, vi prøve med 2 andre bridges uden det hjalp. Så satte han den ene S5 op i stedet for bridgen (ret dyr løsnning), men så virkede alt igen!

Efter ca. 1/2 år prøvede vi at bytte tilbage med gamle bridge, og det virkede så også stabilt, og har nu kørt godt i ca. 2 år igen....

Men det kunne tyde på at Bridgen er meget svag.

/Tommy
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2015 kl. 21:55
Det viste jeg at jeg havde konfigureret Sonos forkert. Jeg ændrede SonosNet-kanalen fra kanal 6 til 1 og så virkede alle mine Sonos som de skulle - nemlig rigtig stabilt og uden udfald.
Jeg har dog stadig problemer med at min mobil og tablet går af nettet ret ofte. Min PC har aldrig problemer med det. Hvad kan det skyldes?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 01:44
bump
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu