|
Vil det hjælpe at investere i en Sonos booster? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min bror havde engang samme problem.
Han har sin router + Bridge på første sal, og S5 i køkken nedenunder + i garage. og en connect i stuen. Men for 2 år siden blev det pludselig ustabilt, vi prøve med 2 andre bridges uden det hjalp. Så satte han den ene S5 op i stedet for bridgen (ret dyr løsnning), men så virkede alt igen! Efter ca. 1/2 år prøvede vi at bytte tilbage med gamle bridge, og det virkede så også stabilt, og har nu kørt godt i ca. 2 år igen.... Men det kunne tyde på at Bridgen er meget svag. /Tommy
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
Det viste jeg at jeg havde konfigureret Sonos forkert. Jeg ændrede SonosNet-kanalen fra kanal 6 til 1 og så virkede alle mine Sonos som de skulle - nemlig rigtig stabilt og uden udfald.
Jeg har dog stadig problemer med at min mobil og tablet går af nettet ret ofte. Min PC har aldrig problemer med det. Hvad kan det skyldes? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
bump
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |