recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil dette LNB hoved virke med Canaldigital?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil dette LNB hoved virke med Canaldigital?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vil dette LNB hoved virke med Canaldigital?
    Sendt: 26-Marts-2016 kl. 13:35
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2016 kl. 14:09


Hej.

Sansynligvis. Men hvorfor ønsker du at købe et NOName lnb. Det skal sidde ud i al slags vejr år efter år. Når jeg selv skal købe et økonomisk LNB køber jeg Inverto. Det har jeg aldrig fortrudt.

Og udvalget er meget større i Tyskland end i England:

http://www.ebay.de/itm/Original-Inverto-Black-Premium-Twin-LNB-HQ-HD-TV-/110557779200?hash=item19bdc1d500:g:hUMAAOSwcwhVOOU1

Og hvis du vil fremtidssikre og købe et Quad koster det ikke ret meget mere:

http://www.ebay.de/itm/Original-Inverto-Black-Premium-Quad-LNB-HQ-HD-HDTV-/110557671791?hash=item19bdc0316f:g:M00AAOSw~OdVXs2P

Hvis du skulle være bedre til Engelsk end til Tysk kan du bare søge på ebay numrene på ebay.co.uk

de er 110557779200 og 110557671791

Hilsen Carsten.
Til top
st1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér st1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2016 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Hejsa.

Vil dette LNB hoved virke med Canal Digital:


Ja det vil den, ligesom alle andre "universal LNB"'er også vil virke.
Medmindre du har en obskur (== interessant) pabaol, f.eks. en oval (Sky); eller en Prime Focus parabol.

Så med en "almindelig" Triax/Haraldnyborg/Gibertini/xxx offset-parabol, så vil den virke.

Jeg kan iøvrigt istemme med Csell - Inverto er rigtigt godt; der er rigtigt god performance; dvs value-for-money. Og de virker særligt godt med udkants-modtagelse, som f.eks. 28.2 eller 7W. (Hvis man altså har en tilpas stor reflektor!)
Men til Canal Digital kan stort set hvadsomhelst bruges i disse dage...


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu