|
Vil dette setup virke? Intel NUC + MCE eller XBMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hansendk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2013 kl. 16:32 |
Kære venner!
Jeg har indtil nu kørt med en Asrock ION 330 + Win7 + Win MCE. I baggrunden har jeg haft et særskilt program til at generere metadata, henter posters, mv. Herudover har jeg installeret DVBLink TVSource for at oversætte DVB-C signalet til noget, som MCE kan forstå (MCE er ikke kompatibel med DVB-C, desværre). Nyt setup, som jeg overvejer: Inden jeg går i krig med det nye setup, vil jeg utrolig gerne høre jeres mening! Husk på, at jeg ikke er den store nørd (og af samme grund har jeg indtil nu brugt MCE). Jeg har udelukkende brug for at:
Jeg har tænkt på følgende setup:
Som I kan se er det et - meget - simpelt HTPC-system. I dag kører lyder via S/PDIF, men jeg kan sagtens nøjes med HDMI, da mit HIFI anlæg alligevel ikke kan udnytte det potentiale, som jeg læse mig frem til, at der skulle være. Hvad siger I? Hele setuppet er jo relativt billigt - især hvis jeg kan undvære HDHomerun, hvis XBMC kan klare sig uden? I øvrigt - glædelig jul til jer alle! Michael |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En NUC har da hverken IR eller en remote med? Det skal købes ved siden af. Den nyeste model hedder Haswell.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil der ikke være et problem med løsning med hensyn til diskplads?
I en NUC er der kun plads til mSata SSD-disk, er det nok nok? Eller skal der være en server bagved? |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |