|
Vil du betale for at streame biograffilm? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||||
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Fedt med uddybning på området og skal helt sikkert følge tråden du nævner:) Jeg er mest opmærksom på lydsiden da mit setup primært er investeret den vej og der er lysforskellen tydelig i de test jeg har lavet. På billed siden oplever jeg fra AppleTV sidst jeg havde den hjemme at normale scener var sindssygt flotte men scener med mørke og små overgange stadig havde forskel over UHD kilde. Har dog valgt SHIELD netop nu af andre årsager. 80 % af vores TV forbrug er på it IPS panel i stuen uden HDR med streaming og der er vi på alle tjenester herhjemme. Tager engang imellem en reel afspiller op og konen kommentere på løften i kvalitet hver gang trods hun ikke går op i det.
|
||||||
![]() |
||||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|||||
Hvis man har udstyret til det, så er lyden stadig bedre på Blu-ray. Her får man trods alt tabsfri komprimering
![]() På billedsiden synes jeg ikke længere der er mange argumenter for HD Blu-ray - dog tæller HDR-delen højt i min vurdering her. UHD Blu-ray er stadig foran, men der er ikke på så mange udgivelser, at studierne får presset bitraten helt op. På mange udgivelser har de sparet og undladt at bruge trelags 100GB kapacitet, hvilket er en skam.
|
||||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||||
![]() |
||||||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
|||||
109,- inkl. fragt hos Coolshop
![]() |
||||||
![]() |
||||||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
|||||
God pris
![]() ![]() |
||||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||||
![]() |
||||||
Hounddog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: 8660 Status: Offline Point: 53 |
|||||
Det er ikke tit vi bliver grebet af en premiere film,
men hvis det sker gider jeg kun betale biografpriser i f.eks. IMAXX,
ellers er det ligemeget, jeg vil ikke betale biograf pris for at se den på et mindre lærred (eneste undtagelse er i "øst for paradis" men de viser ret skæve film som man ikke kan se andre steder) |
||||||
![]() |
||||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
|||||
Jeg ser den kun til 149,-
|
||||||
![]() |
||||||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|||||
Bilka sælger (med meget få undtagelser) nye film til kr. 99 den første uge efter udgivelsen.
|
||||||
![]() |
||||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
|||||
Tak det er jeg klar over. Har lige hentet Midway til 99,-
![]() |
||||||
![]() |
||||||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|||||
Til det, som en person der ikke har iTunes og gerne vil have den på disc, vil give.
|
||||||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||||
Prisen justeres først når filmen bliver udgivet. Lige præcis Star Wars kunne jeg forestille mig de ville tage 129,- for, men det er ikke til at vide på forhånd. |
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||||
109,- er prisen hvis man har Coolshop premium. Dette koster 39,- om måneden, og du sparer altså allerede en krone på første køb ![]() |
||||||
![]() |
||||||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
|||||
Og Føtex ligeså |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |