recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil du betale for at streame biograffilm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil du betale for at streame biograffilm?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 16:29
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:


Jeg ser den kun til 149,-


109,- er prisen hvis man har Coolshop premium. Dette koster 39,- om måneden, og du sparer altså allerede en krone på første køb


Ja... men så er du nødt til at blive ved med at købe i det uendelige
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 16:34
Nej, du har jo allerede sparet en krone ved at købe Premium. Du kan gå ind og afmelde premium så snart du har bestilt, og så løber det automatisk ud efter 30 dage.

Jeg har selv premium engang imellem, og så sørger jeg for at bestille alle de 59-kroners udgivelser jeg kan. Jeg fik f.eks. Guns Akimbo forleden, og i morgen tidlig kommer Angel of Mine.

Redigeret af Naiera - 03-April-2020 kl. 16:39
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2020 kl. 14:16
Hvis I ikke allerede har set det, så er der også Klovn the Final til 139 kr. (købspris) nu. Krudttønden med Coster-Waldau frigives den 9. april.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu