|
|
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | ||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Ahhh. Prøver lige ingen så...
|
||
![]() |
||
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
På min telefon (Palm Pre med WebOS 1.4.5) får jeg den normale udgave af forummet, og jeg kan ikke umiddelbart finde det sted på forum forsiden, hvor jeg efter sigende skulle kun ændre det. Er der nogen der kan hjælpe?
/Louring |
||
![]() |
||
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() |
|
Tester med Desire HD med Android 2.2.1. Svarfelt er både for stort i horisontalt og landscape. Ved indsætning af smiley, placerer cursor sig foran indsatte smiley, istedet for bagved, ligesom når man indsætter her i forummet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
|
Jeps - jeg er sikker - sådan da. Jeg nøjes med at skrive forum.recordere.dk - men har nu også prøvet at skrive http://forum.recordere.dk - det giver (som forventet) samme resultat :-)
/Louring |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Samme hér. Specielt synes jeg at det sidste er "træls"! SE X10 Mini Pro. M.v.h. |
||
![]() |
||
jj66 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hej. Jeg kom desværre til at ramme tilbage-tasten på min HTC Desire. Findes der en mulighed for at spole frem igen, så det indtastede i et svar ikke mistes? Som det er tilfældet i fx Opera, som dette skrives på basis af.
|
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
Troede mobil sider fungerede på den måde at man bare lavede et andet css den så bruger når man requester fra en mobil enhed? Så kan man vel også lave et mobilt url med fast css? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ikke rigtigt. I de dynamiske sider er koden bagved forskellig, så der kan vises en type data på normale sider og en anden type data på de mobile (pga. den reducerede plads). Så der reduceres css til at være en mere simpel definition af fonte, farver osv. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
|
Ser meget fint ud på iPad, men som en anden bruger har skrevet, så mangler der muligheden for besvar med citat.
Billeder ser fine ud og felterne passer. Men det er en morderlig lille skriftype, der anvendes i redigeringsfeltet. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
||
![]() |
||
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
|
Ser ud til at virke fint på Windows Phone 7. Dog er besvarfeltet relativt bredt.
# skrevet fra en Omnia 7
|
||
Tape Connection MKII
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |