Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
ladiesman217
Guld medlem
Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
|
Emne: Vil ha iPhone app uden iPhone? Sendt: 25-September-2011 kl. 10:20 |
Hey!
Jeg så lige at det nyeste Tiger Woods (2012) er pt. gratis i AppStore, og jeg hentede det ned på min iPad. Problemet er at jeg har ikke en iPhone pt., men kunne godt tænke mig at gøre gavn af det gratis tilbud alligevel, så er der en måde hvorpå jeg kan hente og binde spillet til mit Apple Id som iPhone app også? Eller hvordan gør man det? Så når jeg får iPhone igen, kan gå ind og hente det igen fra mit Apple Id...
|
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7163
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 10:56 |
Tak for info. Den henter jeg.
Kan man ikke bare hente iPhone udgaven ? og så synce når du har iPhone igen
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 11:48 |
Ja man kan vel "bare" hente iPhone spillet ned på iPad'en så? Men troede der var en anden fancy måde at gøre det på  Og velbekomme! Det er sgu meget fedt og flot synes jeg, til det er en tablet
|
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 13:22 |
Man kan under appstore opdateringer hente apps som er hentet under samme konto men på andre enheder
|
Mvh
René
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 13:34 |
Ja det er jeg klar over, men hvordan henter jeg iPhone app på mit Apple id når jeg ikke har en iPhone :) det er det jeg lige funderer lidt over... Er det bare at hente den iPhone app ned på min iPad og så sync med iTunes når jeg så får iPhone igen?
|
|
 |
Torben Rasmussen
Guld medlem
Flatpanels.dk
Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 13:50 |
Ja, du vælger bare iPhone-app'en på din iPad, så figurerer den som "købt" på din iTunes konto.
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 14:19 |
Kanon - tak for det...
|
|
 |
Muffeh
Guld medlem
Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 20:15 |
der er bare ET lille problem med alt det med apps, når producenterne af div. apps laver en version til iphone/ipod touch, og en anden til ipad, så skal man betale TO gange for lortet, for at få det til alle sine devices, er det bare mig, eller er der andre her inde der ik syns det helt fair? tag for eks. Angry Birds som er ret populært, der burde apple lave en regl om at hvis du ønsker at udgive din app til både ipad og iphone, så skal du lave den multikompatibel (det lille kryds der indikere den kan bruges på begge to) i stedet for at lave 2 versioner, så man skal betale to gange for det samme, eller i det mindste bare lave noget smart, så hvis man f.eks. har betalt for angry birds på sin iphone, at man så gratis kan hente ipad versionen uden at skulle betale for den os!
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
 |
dieseldk
Super bruger
Oprettet: 28-Maj-2009
Point: 344
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 22:05 |
Er det ikke bare at hente det til iphone i itunes ?
|
 |
sodaha
Super bruger
Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 22:21 |
Muffeh skrev:
der er bare ET lille problem med alt det med apps, når producenterne af div. apps laver en version til iphone/ipod touch, og en anden til ipad, så skal man betale TO gange for lortet, for at få det til alle sine devices, er det bare mig, eller er der andre her inde der ik syns det helt fair? tag for eks. Angry Birds som er ret populært, der burde apple lave en regl om at hvis du ønsker at udgive din app til både ipad og iphone, så skal du lave den multikompatibel (det lille kryds der indikere den kan bruges på begge to) i stedet for at lave 2 versioner, så man skal betale to gange for det samme, eller i det mindste bare lave noget smart, så hvis man f.eks. har betalt for angry birds på sin iphone, at man så gratis kan hente ipad versionen uden at skulle betale for den os!
| Mener ikke at du har helt ret, da dette ikke gælder alle apps. For de AppS jeg havde købt til min iPhone, kunne jeg sagtens hente gratis til min iPad i iPad versionen. Bla. Har jeg købt navigon gps til iPhone og efterfølgende har jeg installeret iPad versionen på iPad'en uden at skulle betale for det igen.
Redigeret af sodaha - 25-September-2011 kl. 22:24
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1 Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
|
 |
Muffeh
Guld medlem
Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
|
Sendt: 25-September-2011 kl. 23:52 |
sodaha skrev:
Muffeh skrev:
|
Mener ikke at du har helt ret, da dette ikke gælder alle apps.
For de AppS jeg havde købt til min iPhone, kunne jeg sagtens hente gratis til min iPad i iPad versionen. Bla. Har jeg købt navigon gps til iPhone og efterfølgende har jeg installeret iPad versionen på iPad'en uden at skulle betale for det igen. | ja det kan du os, men forstå mig nu ret, nogen gange laver producenterne en app til iphone, og en app til ipad, men nogen gange laver de i en multikompatibel app, det indikeres ved det lille kryds ud for en evt. pris når du henter din app, det betyder den kan bruges på både iphone OG ipad, men jeg snakker om apps der IKKE har dette plus, bla. som angry birds, som er lavet i en version til iphone og ipad, uden at være multi kompatibel.. dvs. køber du ipad versionen af angrybirds, kan du altså IKKE bruge den på din iphone. det kan du ved apps der er multikompatible, der som sagt indikeres ved et lille plus tegn i knappen hvor man trykker på en evt. pris
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 26-September-2011 kl. 07:58 |
Det står vel producenterne frit for hvordan de vil lave deres prisstruktur. Jeg synes det er helt fair at en producent der lægger et ekstra stort stykke arbejde i en ipad version, tager sig ekstra betalt for det - og ikke mindst, at jeg der kun har iphone ikke skal betale det ekstra.
|
 |