recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil ikke afspille DVD eller Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil ikke afspille DVD eller Blu-ray

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ulrik1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2010
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vil ikke afspille DVD eller Blu-ray
    Sendt: 10-Juni-2015 kl. 06:16
Jeg har en ca to år gammel Philips BDP3280/12 , som på det seneste er begyndt på enten at nægte at afspille såvel DVD som blu-ray (melder om "ukendt disk") eller melder "ingen disk". Samtidig kan jeg høre at den arbejder, så umiddelbart gætter jeg på at den ikke fejler noget på det mekaniske plan. Har nogen en ide om hvad der kan være galt?

Jeg har prøvet at kigge på Philips' supportside, men uden resultat.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 06:28
Ny læse-laser. Linsen er beskidt, eller autofokus virker ikke.
Er den under to år gammel = reklamation.
Er den over to år gammel = vaske linsen, ellers ny afspiller

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
ulrik1983 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2010
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrik1983 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2015 kl. 18:52
Så må det blive en gang vask af linsen, da jeg kan se på fakturaen at den er mere end to år gammel.
Til top
rumguf Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2010
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumguf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2015 kl. 14:28
Jeg har haft selvsamme problem med min phillips og en af mine kolleger ligeså. Resultatet blev at jeg droppede Phillips. Desværre efter garantien var udløbet, men sådan er livet. Embarrassed 
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic
www.soundcloud.com/kbeesmusic
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu