|
Vil ikke afspille DVD eller Blu-ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2015 kl. 06:16 |
Jeg har en ca to år gammel Philips BDP3280/12 , som på det seneste er begyndt på enten at nægte at afspille såvel DVD som blu-ray (melder om "ukendt disk") eller melder "ingen disk". Samtidig kan jeg høre at den arbejder, så umiddelbart gætter jeg på at den ikke fejler noget på det mekaniske plan. Har nogen en ide om hvad der kan være galt?
Jeg har prøvet at kigge på Philips' supportside, men uden resultat. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19648 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny læse-laser. Linsen er beskidt, eller autofokus virker ikke.
Er den under to år gammel = reklamation. Er den over to år gammel = vaske linsen, ellers ny afspiller Klaus |
|
![]() |
|
ulrik1983 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
Så må det blive en gang vask af linsen, da jeg kan se på fakturaen at den er mere end to år gammel.
|
|
![]() |
|
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
Jeg har haft selvsamme problem med min phillips og en af mine kolleger ligeså. Resultatet blev at jeg droppede Phillips. Desværre efter garantien var udløbet, men sådan er livet.
![]() |
|
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |