|
Vil jeg kunne bruge netflix med følgende? |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2012 kl. 14:32 |
Jeg afmelder min tvpakke ved Yousee da jeg synes jeg betaler alt for meget i forhold til hvor meget jeg bruger mit tv.
Nu hvor netflix kommer tænker jeg, hvis prisen bliver fair. Om jeg kan bruge det med noget af følgende hardware Apple tv1 sony ex720, ps3 og ac Ryan mini 1. Gider ikke bøvlet med at skulle slå computer til og fra hele tiden. Kan noget af det bruges eller skal der nyt hardware til? |
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Online Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple tv1, lidt hexeri & US netflix.
Mener at tråden hedder noget med 'Sådan får du netflix.....' |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Ok tak, men hvordan mon med den danske eller nordiske ller hvad det nu bliver?
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Online Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du nok ikke umiddelbart, der var en tråd eller artikel om at det var ny dansk software der blev brugt.
|
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig, tis!
|
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Aerik,
Det er lykkedes mig at få Netflix på min PS3 uden problemer. Kan endda bruge mit gamle login - såfremt at Netflix app'en er installeret og at jeg har den amerikanske IP via UnblockUS. Du skal bare oprette en ny bruger via Playstations hjemmeside, derefter skal du sætte din PS3 tilbage til systemgendannelse, og vælge USA som land, og derefter vil der være mulighed for at downloade Netflix app'en via App butikken.
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan højst sandsynligt også se netflix på dit Sony EX720, det gør jeg allerede dog med amerikansk Netflix. Det vil kun kræve at Sony opdaterer deres internet indhold, og altså ikke en firware opgradering.
Eneste problem er at den app der er i Sony's TV ikke understøtter undertekster som det er nu, det må vi håber de får fixet. |
|
TommyF
Guld medlem Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er grunden til at det besvær, er det evindelige med copyrights osv...
|
|
clausols1
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tog fejl, det. HBO der kommer med en speciel boks.
Om DK Netflix kan køre på din Apple TV1 ved jeg ikke, men mon kke der er en chance. |
|
aerik
Funktioner
Tak(0)
|
Måske en lille chance, og også kun lille slev om den er jb. Må sgu nok lure lidt om en raspberry pi ikke vil kunne klare jobbet
|
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når Netflix kommer til DK, så kan deres app til PS3 sikkert virke uden nogle problemer.
Det samme med HBO.
|
|
.....
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |