|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() Sendt: 16-Marts-2008 kl. 16:10 |
Hej!
Jeg har bestilt et Asus M3N78-EMH HDMI bundkort til min nye HTPC. Jeg er ikke sikker på hvilket kabinet jeg skal vælge (det må max være 12 cm højt), men det bliver nok et Silverstone LC04 Jeg vil jo sikre udvidelsesmulighederne fremover, så kan jeg med dette kabinet og bundkort bruge både et AGP og PCI kort på samme tid? Se billeder og forklaring her: link Det er kabinettets FAQ, dog til ATX bundkort, derfor spørger jeg her. På forhånd tak! Hilsen Morten Redigeret af mortenkn - 16-Marts-2008 kl. 16:22 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet. Du kan ikke installere noget AGP på det bundkort. Der er Onboard grafik(Nok det kraftigste der findes sammen med gf8200), som er i stand til at løse alle typiske HTPCopgaver. Hvis ikke onboardløsningen er tilstrækkelig kan du installere et seperat grafikkort af typen "pci-xpress x 16" hvis det er det du mener. Derudover kan du køre en slags hybrid crossfire/sliløsning, hvor onboard Grafikkortet samarbejder med din installerede Nvidia løsning. Der er desuden to pci32 porte samt en pci-xpress x1(Standard Config på MAtx) Kabinettet som du har i kikkerten klarer både ATX og MATX så der skulle ikke være nogen problemer. Redigeret af Patriarken - 16-Marts-2008 kl. 17:33 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
kabinettet er ikke højt nok til kortene kan stå derinde, men der medfølger 1 PCI riser kort, og du kan uden tvivl på et PCI-E riser kort også, hvis du skulle bruge det.. men som den anden også skriver, det er PCI-E og ikke AGP der er på bundkortet.. |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Det er mig der er ved at være gammel.. Tidligere var AGP jo lig med grafik
![]() Men så ser dette kabinet jo ikke så fremtidssikret ud, hvis der ikke er et PCI-E risercard med |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |