|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Så med den nye TV Pack 2008 burde de ting blive løst? Så det er ikke problemmer med sort skærm, intet signal, pc fryser og lign. problemmer? |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Med den nye tvpack, bliver undertekster og multilyd løst.. men efter hvad vi har hørt indtil videre, bliver den nye tvpack kun solgt på nye Vista oem computere, det er ikke noget man kan få til sin nuværende Vista. Og tvpack, løser ikke problemerne med HD.. Hvis tingene er installeret ordenligt, burde man ikke få sort skærm, eller PC fryser, men det er jo stadig en PC, Så en gang imellem vil man nok stadig opleve det. Redigeret af Pizzabager - 05-September-2008 kl. 11:49 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Bruger ikke selv MCE med TV Pack, men det jeg har set beskrevet er at det løser problemerne med Undertekster, Sattelit TV og Lyd. Men så vidt jeg husker er der IKKE support for H.264 (HD TV, MPEG4). Om det er stabilt vides ikke. De fleste der bruger TV Pack har fået den ad "uofficelle" veje, og det er sandsynligvis ikke den sidste nye version |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|
Disse begrænsninger gælder stort set kun for de pakkeløsninger som Viasat og Canal digital leverer. Langt de fleste satbokse med harddisk giver mulighed for at trække optagelser over på en PC, via USB2, til redigering og brænding på DVD. Der er dog kæmpe forskel på hvor hurtigt de forskellige bokse kan klare en sådan overførsel. Jeg er ret stolt af, at min Arion kan overføre 1 GB på ca. 80 sekunder, mens visse andre mærker tager en halv eller hel time for det samme. Flemming Redigeret af fltk - 05-September-2008 kl. 11:54 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Hvilken model er det, kan den HD, hvor sælges den? Redigeret af Lars - 05-September-2008 kl. 13:54 |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|
Arion AF 9300PVR. Det er en SD modtager og jeg har købt min hos Sattom i Tyskland for 3 år siden. Efterfølgeren hedder AF 9400PVR HDMI, samme overførselshastighed og faciliteter og HDMI, men stadig "kun" SD. Verdens bedste, mest stabile og brugervenlige satbox, hvis du spørger mig. http://www.arion-digital.de/ Flemming Redigeret af Lars - 05-September-2008 kl. 13:54 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Bliver Vista TV pack 2008 ikke tilgængelig for folk der allerede har købt Vista? Det er da at pisse godt og grundigt på folk, IMO. Håber da der er noget jeg har misforstået. Ikke at jeg selv skal bruge det (Bruger MP, pt uden HD), men det er da godt nok trist for folk der har investeret i HTPC med Vista MCE... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er desværre ikke noget du har misfortået: On July 16th, 2008, Microsoft released an update to the version of Windows Media Center included with Windows Vista Home Premium and Windows Vista Ultimate to our OEM partners - this update is referred to as the “Windows® Media Center TV Pack”. In order to ensure that users get the best experience possible, this update will only be available from OEMs, as they are best positioned to provide the testing and hardware configurations for a great customer experience. This is due to the fact that in some geographies there are specific technical and hardware requirements for the Windows Media Center TV Pack that are best handled by the OEMs. We are working closely with our OEM partners as they finalize their decisions on Windows Media Center TV Pack products. The Windows Media Center TV Pack is primarily targeted at adding support for additional international broadcast standards including: o Integrated Services Digital Broadcasting – Terrestrial (ISDB-T) Digital television standard for Japan o Digital Video Broadcasting – Satellite (DVB-S) free-to-air satellite standards in Europe o Digital Video Broadcasting – Terrestrial (DVB-T) digital television with improved user experience in Europe o ClearQAM (Unencrypted Digital Cable)in the United States o Interactive television with integrated Broadcast Markup Language (BML) in Japan and Multimedia and Hypermedia information coding Expert Group (MHEG) (MHEG5) in Europe This version does not include native support for subscription-based satellite tuners or the H.264 video standard. We test many features in beta releases, and optimize our feature set in the final code for the best user experience. We do want the Windows Media Center community to know that Microsoft will continue to improve upon the Windows Media Center experience for our customers worldwide, by adding content partnerships and enhanced features. We will share these developments as they become available. Ben Reed Product Marketing | Windows Media Center ------------------------------------------------ This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights. |
||
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Det lyder da rimeligt skidt. De nævner heller ikke noget om DVB-C, skal dette så stadig foregå som en lappeløsning ved at emulere DVB-T drivere (som jeg har forstået det foregår nu)? Jeg havde overvejet om man skulle prøve et skift til VMC, men kan da godt se at det vist ikke er aktuelt endnu. [edit]Var det mig der var helt galt på den, eller var formatteringen mystisk tidligere? Redigeret af jonaskp - 05-September-2008 kl. 13:54 |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Men hvis jeg skifter til XP, er situationen så bedre eller dårligere? Er problemerne Vista relaterede eller bare MS generelt? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Bare MS. XP har, så vidt jeg ved, præcist de samme problemer som Vista har med hensyn til Digitalt TV og HD. Forskellen er så at der nok aldrig kommer en TV Pack til XP Mediecenter - den platform er for MS endnu mere død end det europæiske DVB-marked er |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Det er det samme på XP, det var håbet og forventet at den TVpack 2008 som lige et udkommet ville fixe problemerne med de 3 problemer Vista MCE har, nemlig undertekster, multilyd, og HD kanaler(h.264 support). De klarede de 2 af dem.. H.264 support var med i en af de første betaer af tvpack 2008, men af grunde vi ikke ved, er det ikke med i den færdige release.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |