|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Dualview i klon med forskellige opløsning har tidligere været noget rod! Er du sikker på det virker? Og hvad med lyden? Hvordan kan det outputtes 2 steder? (analogt til kælderen, og HDMI til stuen?? Jeg ønsker i 1. omgang ikke at køre forskellige ting på skærmene. Skærmene skal bare være klon af hinanden. Vælger jeg at se en film skal det køre på mit TV i stuen med 1080p med HD-lyd (HDMI). Går jeg så ned i kælderen og tænder min monitor, så skal filmen også vises her i 1920x1050 (DVI) med analog lyd til mine pc højtalere. Håber jeg har gjort mig lidt mere forståelig? Redigeret af mbm1 - 09-September-2008 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan ikke clone skærme i forskellige opløsninger.....Så er der ikke tale om clone....
Du kan sætte det op med dualview i de opløsninger du nævner......Således kan begge skærme køre samtidigt, men windows skrivebord kun vises på en af skærmene. Hvis vi forfølger dette så lad os antage at dette er din gamer pc og der hvor du vil rode med windows normalt....Så er dette godt nok. Men sætter du dig så op i stuen og vil se VMC tv eller andet, ja så skal du skifte lydkort(På Vista) og starte VMC på en anden skærm end den du spiller på. Direct3d applikationer så som spil starter altid på primær skærm medmindre de er designet til at køre på flere skærme. VMC kan starte på forskellige skærme however, og min applikation kan hjælpe dig med dette. Den kan IKKE lukke for spil, eller andre programmer, men den kan starte og genstarte VMC på forskellige skærme (optimeret til SD eller flatpanel) Men den kan sikkert ikke stå alene og har brug for HIP eller Girder....Men da størstedelen af brugere i dette forum ikke aner hvad girder er så gider jeg næsten ikke forklare..... At skifte lydkort i Vista er desuden en forholdsvis kompliceret opgave, som jeg dog godt vil illustrere på the quick and dirty way hvis der skulle være et behov....(Skift imellem analog og digitalt) Redigeret af Patriarken - 09-September-2008 kl. 14:10 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Jamen så er min idé jo død
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Idéen er ikke død....Den er bare svær at implemtere i praksis...Man kunne køre det hele via Multires.....Men det er avanceret for mange...Og du ville skulle have et program der styrer det så som HIP, Girder....mv.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan også blive for langhåret. Det burde være så ligetil men egentlig ligger det største problem vel mht lyden ikke? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |