|
Vild cpu usage på recordere.dk |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
thesos
Bruger Oprettet: 15-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 14:19 |
|
Hejsa
Er jeg den eneste der oplever at ens cpu usage stiger ca. 20 % når man åbner op for recordere.dk. Jeg kan lukke for fanen med recordere og den falder ca. 20% ligeså snart jeg åbner en ny fane op og hopper ind på recordere er den igen steget 20% Hvad skyldes det er det alle reklame bannerne der bare står og banker derud af? Oplever andre det samme eller er det bare min pc |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flash indhold på siden, dvs. animerede reklamer.
Prøv at blokere flash indhold med en udvidelse til din browser. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sikkert Flash-afspilleren på din computer som er årsagen. Prøv evt. at åbne joblisten, led efter noget der hedder "FlashPlayerPlugin" el.lign. i oversigten over aktive processer. Afslut den proces (den starter selv igen næste gang du indlæser en hjemmeside). Hvis alt andet svigter, så prøv at genstarte hele computeren, og se om det ikke hjælper. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som sædvanelig vil jeg ikke anbefale at blokere flash , da der dels vil være forskellige indhold der forsvinder, samtidig med at vi mister indtægter. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skrives der ikke noget om hvor mange % der bruges, Det samlede CPU forbrug når jeg er på siden er 25%.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige prøvet på en anden side, i dette tilfælde Digitalt.tv, der er der en Peak på 16%.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil aldrig lære at forstå, hvorfor nogen vælger reklametyper, som direkte genererer deres brugere. |
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
"There ain't no such thing as a free lunch" Intet i denne verden er gratis. Det kunne da være skønt om vi alle bare kunne lave det vi havde lyst til, og forbruge alle de varer vi ville, samtidig med alle havde alt det de ville have, uden at nogen penge nogensinde skiftede hænder. Men sådan er verden ikke. Uden reklamer, ingen recordere.dk. Den verden vi lever i kræver desværre penge, og det handler for hjemmesider som vores ikke om at skumme fløden, men om at kunne eksistere. Blokeres reklamerne, fjernes muligheden for at vi kan eksistere. Så det er et meget direkte "stemmesystem" I har her på nettet /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
pdrhan
Guld medlem Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oplever det ikke på min pc , ligger støt på 0-1%
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu skrev han reklameTYPER og ikke reklamer. |
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, men der er lighedstegn imellem de to dele. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan da sagtens stille krav om statiske reklamebannere. Det er der andre sites der gør.
I øvrigt kan jeg fortælle, at Safari i OS X 10.9 sætter Flash plug-in i power saver mode, så man skal aktivt klikke for at aktivere animationerne. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |