|
Vild pris hos Coolshop |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Online Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
har de ikke rettet den tilbage igen, det har de på min ordre
|
|||
![]() |
|||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
||
Hold nu op med at rulle den store guillotine frem, og udråbe dem til suspekte svindlere. Jeg har som sagt handlet der mange hundrede gange uden problemer, og det har flere af mine kammerater også. At de har kludder i beskrivelsen af en enkelt film, fordi der sidder en i indkøb, eller lager, eller hvad det er, der ikke har styr på det, gør det ikke til en suspekt butik. Det er da skide træls, ingen tvivl om det, men det viser da ingenting, ang. den ubegrundede og udokumenterede frygt du måtte have?
Redigeret af Martin Sjøstrand - 02-Marts-2020 kl. 14:23 |
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
På min order er den rettet til standard UHD udgivelsen, men heldigvis har jeg et screenshot af den anden, så de slipper ikke fra det
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Det er da muligt at du og dine venner har gode erfaringer, det skal jeg da ikke benægte Men at firmaet har haft tid til at rette coveret, men ikke beskrivelsen, samt rette coveret under min order, samtiddigt med de ikke har besvaret min mail, og har endda lige haft kontaktet dem på deres online chat, hvor der heller ik var noget hjælp at hente, fik beskeden at jeg måtte bare vente på at en medarbejder vill besvare min mail Det er fandme ikke godt nok, så derfor jow det er et suspekt firma Dette er ikke ment som et angreb på dig, som tidligere skrevet kan du jo ikke gøre for at de reklamerer med noget andet end det de sælger
|
|||
![]() |
|||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
||
Jeg syntes måske bare der skal lidt mere til, før man begynder at kalde er firma suspekt. Men jeg er spændt på hvad det ender med, så du må endelig melde tilbage
![]() |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6395 |
||
Boksen vises stadig under Mine ordrer
https://www.coolshop.dk/produkt/close-encounters-of-3rd-kind-giftbox-uhd-bd/234RK6/ |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||
Suspekt bruger. Coolshop har eksisteret i mange år og har også handlet der en del gange uden problemer
|
|||
![]() |
|||
||
Det er denne der vises under mine ordrer
|
|||
![]() |
|||
||
Så fik jeg langt om længe et svar fra CS Jeg skal sende billed af hvad jeg har modtaget, så vil de sende det vidre til deres indkøberer for at finde ud af hvad der er gået galt Så nu har de så fået et billed af hvad jeg har modtaget og et screenshot af hvad jeg har bestildt
|
|||
![]() |
|||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 719 |
||
Også ved mig på lager den 6 marts.
![]() Redigeret af keldp - 03-Marts-2020 kl. 08:48 |
|||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
|||
![]() |
|||
||
Så er det lige omkring 1 døgn siden jeg sendte dem det matriale de bad om og har intet hørt, er sq sidste gang jeg bruger pende i den fuskerbiks Over and out
|
|||
![]() |
|||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
||
ejeren har jo travlt med at være med i løvens hule...det må du vise forståelse for :-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |