recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vild pris hos Coolshop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vild pris hos Coolshop

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2016
Sted: Midtjylland
Status: Online
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 13:50
har de ikke rettet den tilbage igen, det har de på min ordre
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Det her viser jo den frygt jeg havde for at handle i den suspekte store, de har nu rettet coveret til at vise den normale udgave, men der står stadigvæk under beskrivelsen

Hold nu op med at rulle den store guillotine frem, og udråbe dem til suspekte svindlere. Jeg har som sagt handlet der mange hundrede gange uden problemer, og det har flere af mine kammerater også. 

At de har kludder i beskrivelsen af en enkelt film, fordi der sidder en i indkøb, eller lager, eller hvad det er, der ikke har styr på det, gør det ikke til en suspekt butik. Det er da skide træls, ingen tvivl om det, men det viser da ingenting, ang. den ubegrundede og udokumenterede frygt du måtte have? 

Redigeret af Martin Sjøstrand - 02-Marts-2020 kl. 14:23
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af 007 007 skrev:

har de ikke rettet den tilbage igen, det har de på min ordre

På min order er den rettet til standard UHD udgivelsen, men heldigvis har jeg et screenshot af den anden, så de slipper ikke fra det
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Det her viser jo den frygt jeg havde for at handle i den suspekte store, de har nu rettet coveret til at vise den normale udgave, men der står stadigvæk under beskrivelsen

Hold nu op med at rulle den store guillotine frem, og udråbe dem til suspekte svindlere. Jeg har som sagt handlet der mange hundrede gange uden problemer, og det har flere af mine kammerater også. 

At de har kludder i beskrivelsen af en enkelt film, fordi der sidder en i indkøb, eller lager, eller hvad det er, der ikke har styr på det, gør det ikke til en suspekt butik. Det er da skide træls, ingen tvivl om det, men det viser da ingenting, ang. den ubegrundede og udokumenterede frygt du måtte have? 

Det er da muligt at du og dine venner har gode erfaringer, det skal jeg da ikke benægte

Men at firmaet har haft tid til at rette coveret, men ikke beskrivelsen, samt rette coveret under min order, samtiddigt med de ikke har besvaret min mail, og har endda lige haft kontaktet dem på deres online chat, hvor der heller ik var noget hjælp at hente, fik beskeden at jeg måtte bare vente på at en medarbejder vill besvare min mail

Det er fandme ikke godt nok, så derfor jow det er et suspekt firma

Dette er ikke ment som et angreb på dig, som tidligere skrevet kan du jo ikke gøre for at de reklamerer med noget andet end det de sælger
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 15:27

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Det er da muligt at du og dine venner har gode erfaringer, det skal jeg da ikke benægte

Men at firmaet har haft tid til at rette coveret, men ikke beskrivelsen, samt rette coveret under min order, samtiddigt med de ikke har besvaret min mail, og har endda lige haft kontaktet dem på deres online chat, hvor der heller ik var noget hjælp at hente, fik beskeden at jeg måtte bare vente på at en medarbejder vill besvare min mail

Det er fandme ikke godt nok, så derfor jow det er et suspekt firma

Dette er ikke ment som et angreb på dig, som tidligere skrevet kan du jo ikke gøre for at de reklamerer med noget andet end det de sælger

Jeg syntes måske bare der skal lidt mere til, før man begynder at kalde er firma suspekt. 

Men jeg er spændt på hvad det ender med, så du må endelig melde tilbage Smile
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 15:46
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 16:08

Det her viser jo den frygt jeg havde for at handle i den suspekte store

Suspekt bruger.

Coolshop har eksisteret i mange år og har også handlet der en del gange uden problemer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 16:08
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2020 kl. 18:30
Så fik jeg langt om længe et svar fra CS

Jeg skal sende billed af hvad jeg har modtaget, så vil de sende det vidre til deres indkøberer for at finde ud af hvad der er gået galt
Så nu har de så fået et billed af hvad jeg har modtaget og et screenshot af hvad jeg har bestildt
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Point: 719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2020 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Boksen vises stadig under Mine ordrer
https://www.coolshop.dk/produkt/close-encounters-of-3rd-kind-giftbox-uhd-bd/234RK6/
Også ved mig på lager den 6 marts.Tongue

Redigeret af keldp - 03-Marts-2020 kl. 08:48
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2020 kl. 18:08
Så er det lige omkring 1 døgn siden jeg sendte dem det matriale de bad om og har intet hørt, er sq sidste gang jeg bruger pende i den fuskerbiks

Over and out
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2020 kl. 10:08
ejeren har jo travlt med at være med i løvens hule...det må du vise forståelse for :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu