|
Vild pris hos Coolshop |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sjovt nok har min brokken herinde da endelig fået nogen hos CS op af stolen, modtog sent i går en mail derfra hvor der henvises til et forum hvor jeg har været negativ på, kan kun være her fra da det er eneste sted jeg har skrevet om det, men det var en meget lang mail med en redegørelse over hvorfor dit og dat er sket og afsluttede med spørgsmålet om jeg stadigvæk ønsker at få tilsendt den vare jeg har bestildt eller ønsker at få hele beløbet refunderet
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Jeg skrev til deres chatsupport for et par dage siden, og spurgte ind til udgaven, fordi jeg var nysgerrig. Jeg refererede til dit tilfælde, som du har beskrevet her i forumet, så nok derfor de ved det. De medgav at der var noget forvirring. Så alt i alt kan det vel koges ned til en simpel fejl, hvor de har sendt dig en forkert version ved en fejl, og de tager henvendelser seriøst, og egentligt arbejder meget sent i deres support, for at løse sagerne for deres kunder, og du har fået lov til selv at vælge hvad du vil have nu... hvilket vel er god service? Det er da super uheldigt at du, første gang du handler der, bliver udsat for en fejl, men igen vil jeg da sige, at man måske liiige skal trække vejret og se hvad udfaldet er, inden man udråber en virksomhed til at være suspekte fuskere? Nu håber jeg da så, at du får den rigtige udgave ![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
Stifteren/ejeren af Coolshop ér vel certificeret suspekt, men ellers har jeg også overvejende positive oplevelser med butikken og deres service.
Jeg køber ikke rigtig andet end spil og film hos dem, men det fungerer altså også skidegodt med DAO-levering. Jeg fik også et HDMI-kabel på 1,5 meter i går, da jeg lige stod og skulle bruge et der var kortere end dem jeg lige kunne finde. 37,- efter premium-rabat og to kroner i point ![]() Jeg har ikke premium hele tiden, men ind imellem køber jeg en måned og får brugt den godt. |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5225 |
Han optræder da på slap line i Løvens Hule på DR1. Jacob Risgaard længst til venstre er en ihærdig iværksætter og medstifter af Coolshop.
Redigeret af Munch - 04-Marts-2020 kl. 16:19 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Jeg syndes nu deres kundeservice halter uhjælpelig meget Ham jeg fik mail fra i går som har haft med sagen at gøre fik Mandag ca kl 11 en mail fra deres indkøbsafdeling omkring problemet med denne udgivelse, at Universal havde fremsendt forkert vare og at de man skulle bremse bestillingerne og at gift boksen skulle komme på lager Onsdag eller Torsdag Det er jo også godt nok Men hvor min kæde så rigtig springer af er at jeg allerede Mandag morgen da jeg har modtaget min pakke sender en mail til CS angående problemet, da jeg så ikke har hørt fra dem kl ca 14, hvor jeg her på forumet kan se at nogle har fået ændret deres order 1-2 gange og den så nu indholder gift boksen som skulle komme på lager senerer, kontakter jeg dem på chatten, men de kan ikke hjælpe mig fordi jeg allerede har sendt en mail om mit problem en 2-3 timer senerer modtager jeg så en mail fra kundeservice at jeg skal sende billed af hvad jeg har modtaget (ja selvom de bare kunne have kigger på min order da den var afbilledet der, altså standdard udgaven, noget de i dagens løb havde rettet fra gift boks til standard), jeg sender så det for nødne dokumentation, som hende fra kundeservice så skal snakke med indkøbsafdelingen om Tirsdag hører jeg så intet og jeg kontakter dem igen på chat ca kl 16, men samme resultat, de kan ikke hjælpe mig da jeg har indsendt en mail, jeg havde også i dagen løb skrevet en mail til den kundeservice medarbejder som jeg sendte dokumentation til om der var noget nyt i sagen, og igen ingen respons Først kl ca 20:30 i går aftes modtog jeg så den lange mail med dit og dat osv osv Det er i min optik en meget ringe kundeservice center som åbenbart ikke ved en skid om hvad der foregår, at sådan en fejl ikke bliver meldt ud til dem som sidder i kundeservice er sq mig en gåde Men fejlen er åbenbart så lille at man mener det er nok at give 1 person besked på at fejlen er der Det er ikke noget der styrker min tillid til dem Men jeg vil da give Naiera ret i at ordningen med DAO virker fint |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
jeg kan ikke se dit problem. Der er masser kundeservice enheder der har 3-5 dage svartid.
Man vil gerne have det billigt og så forventer at de bare sidder og på at svare.
|
|
![]() |
|
Hvis du nu gad og læse det hele, så har jeg jo fra begyndelsen sagt jeg aldrig før har handlet der fordi jeg syndes firmaet virker suspekt At jeg så denne ene gang her prøver at handle der og så får den ernorme dårlige oplevelse som jeg skriver om Det betyder så åbenbart i din optik at jeg bare vil have tingene billigere og at de sidder klar til at svare Dit svar tyder nu mere på du ikke har gidet læse andet end det sidste indlæg Jeg vil heller give lidt mere og så få en ordenlig service Så er den ged baberet OAU
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg har læst og jeg synes stadig som før, at det er dig der virker suspekt. For du udtaler dig om et firma du ikke aner noget om, men bare beskylder for at være suspekt.
Og dom sagt tidl., så har jeg flere gange handlet hos coolshop.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Jeg synes der bliver skudt lidt over målet.
Det er da træls at Hackerjac har haft en skidt handel, men alle webshops kan jo lave fejl. Coolshop er blevet meget store siden de startede og jeg vil ikke kunne gætte på hvor mange ordrer de har gennem biksen eller hvor mange varer der bliver sendt hver år. Men det er nok ikke et lille tal. Jeg har handlet der; dog ikke mere end en håndfuld varer de sidste 5 år. Jeg mindes ikke nogle problemer. Jeg har også handlet mange andre steder, og har haft problemer med forkerte varer, forkert beskrevne vare, manglende varer, varer med fejl, dårlig indpakning, osv. fra Amazon, Cdon og Ebay. Det er jo det der kan ske. Jeg har forståelse for at det er træls, men som regel findes der nok en løsning på problemet. Man kan være uheldig med en enkelt ordre, eller man kan lave 50 uden problemer. Jeg synes umiddelbart 3-5 dages svartid fra support lyder af meget, og er heller ikke i orden hvis man vil være seriøs. Til sammenligning skrev jeg to mails til et af Danmarks store forsikringsselskaber den 19. og 20/2. Jeg fik svar 12 dage senere.
Redigeret af kaizer - 04-Marts-2020 kl. 22:08 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Er en heldig kartoffel, har lige hentet den fine boks
![]() Men der var da ikke lyd, hvordan virker det mon? Kan sagtens undvære... |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
Der er en lille knap på højre side af æsken (boxen). Modtog min idag og rigtig fin boxset
![]() |
|
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6396 |
Cool... og med lysshow
Der skulle nu have været en subwoofer til den sidste dybe tone ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |