recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vildrede....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVildrede....

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
NIKKO Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Nikko:Giv det en chance mere-tro mig,en Pana. eller Pio. plasma vil IKKE skuffe dig.

Jeg nyder at se tv på mit 50"-og nyder de naturlige bevægelser,de naturlige hudtoner,de naturlige farver i det hele taget....klasse..

Find dig en butik der kan demonstrere det ordentligt for dig......og du vil være "omvendt".....det garanterer jeg.

lrev

Okay Irev - du lyder så overbevisende, at jeg må give det en chance til. Jeg vil så denne gang aflægge et besøg hos TC, som jeg aldrig har besøgt.

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 10:19

Hej!

GO`IDE!!

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2006 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af stumbi stumbi skrev:

At du ikke kunne se ordentlig fodbold er nok lidt hårdt at give LCD skylden for, din avatar taget i betragtning. Ordentlig fodbold ses best på Østerbro

Av.. det er under bæltestedet, specielt efter dette efterår

Oprindeligt skrevet af stumbi stumbi skrev:

Men det lyder som om du har fået din plasma billigt........Jeg har stort set de samme behov/forhold som dig, men er blevet afskrækket af plasma gr. prisen og brændemærker . Spec. i forbindelse med mine børns PS2 spilleri. Men det er der nok masser af andre tråde om.

Sumbi

Brændemærker (eller ulige slid) findes der råd for. Du skal nok køre en break-in DVD 2-3 nætter (ved normal fabriksindstillinger).

Og derefter sørge for at kontrast+lys er lavere en ca. 40%, de 1ste par måneder, -så har du kraftigt minimeret risikoen for indbrændinger. Skal lige siges at jeg kører meget lavt på kontrast og lys, og fjernsynet står faktisk rigtigt godt på de indstillinger.

Derudover skal børnene nok ikke sidde og spille i 8 timer med de samme logoer i hjørnerne på deres PS2, -men det gør de jo nok ikke alligevel...
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu