|
vinkel højttalerstik |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har lagt mærke til at industrielektrikere bruger tyller på deres kabler, når de monterer dem i elektriske komponenter. Noget de vel gør for at holde samling på alle lederne. Læser ofte at sølvloddetin anbefales når kabler skal loddes, så derfor.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Korrekt! Det handler om at holde styr på ledningsenderne, oftest når man skal montere et tykkere kabel i et mindre stik. M.v.h.
|
|||
Wolff
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Blandt andet for at holde styr på enderne, så man minimere stød, kortslutninger og lign, men også for at der spændes korrekt på ledningerne, så korrene ikke bare folder sig ud som en vifte, og man mister leddeevne. Samt at man kan påføre det korekte tilspændingsmoment.
Redigeret af Wolff - 17-August-2015 kl. 14:47 |
|||
IceBox
Bruger Oprettet: 15-Juli-2010 Status: Offline Point: 60 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå men det endt med at jeg lavede et ø80 hul i min bagbeklædning så et det løst. Og mums de spiller møj hammeren godt så det bliver kun bedre jo mere de spilles til. Godt nok mange penge men nøj det er alle pengene vær.
|
|||
IceBox
Bruger Oprettet: 15-Juli-2010 Status: Offline Point: 60 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så må vente lidt med at købe 2 Effektforstærker men det skal nok komme når der er lidt flere penge i kassen
|
|||
Forstærker : NAD C375BEE
Højtalere : DALI Rubicon 8 : Valnød Højttalerkabel : The MAGNUM HYBRID Stream Kild : Blusound NODE 2 |
|||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |