|
vinklet 8-tals stik |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 13:17 |
Vi har købt et Samsung 40ES5505, som vi efter den kalibrering som hdtvtest har smidt ud her
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.460004900710557.111308.110909255620125&type=1 er meget tilfredse med... Så billedet er såmænd ganske udemærket nu, prisklassen taget i betragtning... så kommer vi så til akilleshælen ved dette TV når det skal væghænges - de bagudvendte stik!! det er lykkes at finde antenne og hdmi-stik der er "slim" nok til at vi ikke bliver generet af det - tv'et er jo også lidt tykkere i bunden (pga. højttalerne), så der er lige et par cm luft bag tv'et hvor stikkene sidder.. vores problem er strømstikket.. godt nok følger der et vinklet stik med, men det stikker en lille cm . for meget ud bagud, og det er ikke nemt at finde et stik der fylder mindre.. stikket er af typen med "8-tal" og det nærmeste jeg har fundet et erstatningskabel er dette - problemet er desværre at efter en forespørgsel viser det sig at kablet er ligeså dybt (37mm) som det der fulgte med tv'et... nogle der har nogle interessante alternativer der gerne omkr. 30mm i dybden, totalt?? jeg handler gerne i udlandet for at finde det rigtige kabel, men har simpelthen ikke kunne opdrive noget... Nogle gode forslag, links osv modtages med kyshånd! :) /Christian
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan ikke lige hjælpe med 8-talsstikket, men vil gerne hører hvilke antenne og hdmistik du har taget
|
|
![]() |
|
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Jeg har selv lavet antennestik med vinklede RF-tætte stik fra VVS Eksperten, og jeg har pt. kun brug for at bruge hdmi-porten på siden, så har ikke købt et vinklet hdmi stik endni, men vinklede hdmi stik er der masser af hos av cables, bl.a. - de fås sikkert også endnu mere "slim", men ovenstående ville fint kunne bruges på vores tv. /Christian
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Førstnævnte 8-tals strømstik kunne måske kortes de 7 mm af med grovfilen. Lederne ligger nok ikke lige under overfladen, så måske er der nok "gods" at tage af. Til 38 kr. er det vel ikke uoverkommeligt rent økonomisk hvis du nu tager for meget af.
Ideelt set, så købte du jo to af dem, for at undersøge HVOR dybt lederne lå på den ene, så du kunne stoppe i ordenlig tid med at skære af på den anden. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Lytro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Sted: Nejede,Hillerød Status: Offline Point: 363 |
Begynde at file i et strømkabel er ikke smart
![]() Det er nok bedre at borer et par 12mm huller i væggen så det passer med stikket.
lynge ![]() Redigeret af Lytro - 06-November-2012 kl. 14:58 |
|
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10510 |
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1575 |
Det nederste på denne side, er måske anvendeligt, det er svært at vurdere dybden af det: http://www.kabelshop-hilden.eu/index.html?stromversorgung_netzkabel_euro.htm
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Af samme grund anbefalede jeg at man købte to kabler og undersøgte dybden på den ene. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Hehe tak for de kreative forslag, men der bliver ikke boret i væggen :)jeg ved heller ikke om jeg er tosset med idéen om at file lidt af stikket, men må ærligt indrømme at tanken også har strejfet mig.. bare lidt træls hvis hytten brænder af pga. sådan et stunt ...
Det umiddelbart mest interessante bud jeg selv har kunnet finde er dette - det ser ret "slim" ud, men det fremgår ikke hvor dybt stikket reelt er - og så koster det en mindre formue at få sendt til lille DK.. http://www.amazon.de/MANAX-Ger%C3%A4te-Anschlusskabel-Eurostecker-Doppelnut-Winkelkupplung-schwarz/dp/B004Z633WC%3FSubscriptionId%3DAKIAJP5ONVS5LQOZABCQ%26tag%3Dshop-fernseher-21%26linkCode%3Dxm2%26camp%3D2025%26creative%3D165953%26creativeASIN%3DB004Z633WC /Christian Redigeret af ChriZ - 06-November-2012 kl. 20:46 |
|
![]() |
|
Det ser faktisk endnu dybere ud end det jeg allerede har, desværre... |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Jeg har disse kabler i min PS3
Det vinklede strømstik er alt i alt 3 cm dybt, inkl. den del der sidder inde i stikket i PS3'en. Kan sikkert findes billigere end den side jeg hurtigt fandt det på - og så er der også vinklet HDMI med
![]() |
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
fllau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 30 |
Du skal nok søge på IEC 320 C7 for at finde stiktypen - og så i en "angled" udgave. Feks..
http://www.yung-li.com.tw/en/products/iec_connectors.htm#yc-13l%20cee http://www.panmarbo.co.uk/iec_connectors.htm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |