|
Virker DR på ATV 2? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Woody81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-December-2016 kl. 16:45 |
Kan man se live DR på Apple TV 2?
Eller hvilken skal man vælge, hvis det bare er for at se DR kanalerne? Jeg vil helst købe en brugt. Mit fjernsyn er et 720p plasma, så Full HD er ligemeget. Jeg foretrækker egentlig Google, men min telefon er en ældre Samsung S3, og den tager meget strøm hvis WIFI hele tiden er tændt. Vh Lars Redigeret af Woody81 - 01-December-2016 kl. 16:48 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Chromecast er løsningen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Woody81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Ja.
Men så skal telefonen være tændt hele tiden? Går data fra router -> telefon -> chromecast ? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Hvis du vil DR skal du ha' et Apple TV 4.
Chromekasteren overtager streamingen, men du skal stadig bruge telefonen som fjernbetjening. Jeg foretrækker dog selv at det sker med en god fjernbetjening, ala Æbles fjernbetjeninger, og en boks der har apps, i stedet for bare en dims der kan modtage noget streaming. |
|
![]() |
|
Tak for svar.
Men virker DR også på de ældre Apple TV? Prisen er afgørende :) |
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Nej, appen findes kun til ATV4. i ATV-universet.
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
Hmm okay. Så bliver apple TV for dyrt. Så bliver det nok en chromecast.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
Der er en grund til at jeg specifikt skrev Apple TV 4... |
|
![]() |
|
Ok. Men jeg var i tvivl.
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Man kan vil bruge Google Chrom brower på computer til at cast til Goodle Chromcast og vel også dette med Dr.dk......
Så hvis billigt Google Chromecast.......
|
|
http://iblopper.bubble-logger.com
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
DR TV virker via Airplay fra iPhone/iPad over til Apple TV2 og Apple TV3 præcis ligesom Chromecast. Det undrer mig, at der stadig er så stor uklarhed om dette. Airplay var på banen mange år før Chromecast overhovedet var på rygteplan.
På Apple TV4 er der yderligere en DR TV app. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 143 |
JA - jeg ser tit DR på ATV3 via AirPlay. Når først jeg har startet streamingen fra f.eks. iPad'en kan jeg styre den med ATV remoten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |