|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |
Blueyed1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Så er det snart slut ?
![]() /Blueyed1 Redigeret af Blueyed1 - 30-Marts-2010 kl. 14:10 |
|
![]() |
|
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Øv - så er det spændende om TS virker efter dette men det ser det jo ud til at den vil.
|
|
![]() |
|
Allan M. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Det vil bare være ret ærgeligt at betale for TinyStock hvis det viser sig at det ikke virker efter 1. juli
![]() |
|
![]() |
|
htom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Så havde jeg for en gang skyld ret i at Linksys vil udfase deres EGP. TinyStocks har ikke direkte noget at gøre med LinkSys. Det skriver de på deres side. Men vi må maile TinyStocks for at få Be eller afkræftet om deres EGP virker når LinkSys stopper deres. |
|
MVH Frede
|
|
![]() |
|
madsv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej,
jeg fik lige dette svar fra Tinystocks support: "Hi, The TinyStocks EPG will keep on running for as long as there are people that want to subscribe to it." Så det ser jo meget godt ud :-) Mads -- |
|
![]() |
|
htom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
![]() |
Det var det svar jeg håbede på. Mon ikke de får en håndfuld nye medlemmer efter d. 1. juli? |
|
MVH Frede
|
|
![]() |
|
Woodhead ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
jo det gør de. Hvad skulle vi ellers gøre? -stå med en stak ubrugelige brødkasser efter 1/7 som ikke kan andet end en alm. HD-optager til 900,-
|
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Hvor står der at man skal betale de 150,- om året?
Synes ikke jeg kan finde info om det nogen steder. Der står bare at man skal tilføje 2 nye steder til ens KML Favorite Links, men hvordan betaler/registrerer jeg?
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
Allan M. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Hvorfor vente så længe med at oprette sig. Kiss's EPG fungerer jo ikke efter hensigten pt., og kommer sikkert ikke til det på noget tidspukt når de alligevel har tænkt sig at lukke ned for den.
|
|
![]() |
|
Blueyed1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Det var måske værd lige at følge med i denne tråd her http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=23684
Jeg har som nævnt selv oplevet at da http://epg.kml.kiss-technology.com var nede, var TS-EPG godt nok oppe, men optagelserne blev ikke sendt til min KISS... Så hvad nu hvis http://epg.kml.kiss-technology.com dør ??
/Blueyed1
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, det skal åbenbart ikke være alt for nemt
![]() Men ved du om det kun er ved online programmeringer at TS ikke har virket når Kiss-EPG har været nede, eller gælder det også når man gør det direkte på Kiss'en?
Jeg har selv lidt på fornemmelsen at mange af funktionerne er afhængige af online delen, og er det tilfældet så risikerer vi jo at vores maskiner er så godt som værdiløse om kort tid
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ved ikke noget med sikkerhed, andet end at der var problemer med TS-EPG da KISS EPG'en var nede. Men på tråden http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=23684 nævnes det jo at TS-EPG sender data'en til KISS EPG... Det er vel uanset om det foregår fra KISS'en eller TS-EPG?
/Blueyed1 Redigeret af Blueyed1 - 31-Marts-2010 kl. 11:22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |