|
Virker TV købt i Tyskland |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Lasse29 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2020 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ingen problem jeg kan vælge alle sprog og det har fungeret nøjagtig som var det købt herhjemme .
|
|
![]() |
|
Mark0112 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2020 Sted: Viborg Status: Offline Point: 3 |
Tak for hurtigt svar.
Så reelt set, bortet fra logistik/afhentning levering er der ingen udfordringer ved at købe en Made for Germany model ?!
|
|
![]() |
|
Lasse29 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2020 Status: Offline Point: 12 |
jeg kan sige det på den måde at jeg med mit Samsung overhovedet ikke have noget problem . Da jeg ved opsætning skulle vælge land fik jeg sved på panden . Tror kun jeg kunne vælge de tysktalende lande Tyskland Østrig og switserland og valgte så tysk . Videre kunne jeg så vælge dansk som sprog. Fra tysk Samsung support fik jeg st vide at de eneste problemer jeg kunne støde på var at der var enkelte apps der var tyske . Det var en app om tyske biler der var der og ikke er der i den danske udgave men man kan både tilføje og slette app. Der er dog rigeligt med apps , film osv jeg ikke bruger.
|
|
![]() |
|
Mark0112 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-November-2020 Sted: Viborg Status: Offline Point: 3 |
tak. Jeg er skudt i samsung q80t og som tidligere skrevet af andre er der godt nok meget at spare...
Tak for hjælpen |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Interessant.
Og app'en DRtv og Netflix giver ingen problemer?
Og undertekster og guide er med æ,ø,å? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
ja til det hele også tekst-tv undertekster og alt er dansk og dansk tastatur
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak for svaret. For de efterhånden ret få, der stadig bruger antenner, var der tidligere forskel fra Danmark til Tyskland på TVappaternes TVtuner fx T/T2HD. Jeg ved ikke, hvorvidt der stadig er forskel. Tyskernes var tidligere versioner bagud i forhold til Danmark og derved også bagud i forhold til hvad der var indbygget.i apparaterne. Og hvis man har kabelTV spiller det ingen rolle, bortset fra måske ved et senere salg Konklusionen må dermed være, at man også kan købe TV i andre europæiske lande. Måske også udenfor Europa? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
jo men jeg har boxer med antenne 😷
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Intet problem. Her er Tyskland faktisk foran os, idet de allerede bruger HEVC på antennetv. Selvfølgelig håndterer det også AVC som stadig bruges i DK. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Flemming det var et svar til den forrige jeg har købt for et pr siden og ville blot sige st det ikke var et problem med antenne
|
|
![]() |
|
Tak for jeres svar til mig.
Er vi nu der, hvor vi kan købe et nyt TV overalt i verden, og det fungerer også her i Danmark? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Det tror jeg ikke du skal forvente at nogen her på forummet kan svare på. Europa, Asien og USA f.eks. kører jo ikke med helt samme standarder. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |