Delphi skrev:
Var inde hos Stofa i Ålborg i går.
Stofas Zaptor løsning ved flere TV (glem indtil videre alt om HTPC):
Med stofa-mandens ord:
I dette tilfælde laves en master-slave løsning.
Man skal have en Zaptor box for hvert TV.
Alt, hvad man abonerer på (også fx Canal+ og TV1000) på master Zaptor boxen (dette koster liste prisen) får man så på alle TV for kr 99 pr TV.
Vel egentlig en ganske fair løsning, ikke?
Tilbage til HTPC:
Spurgte om han vidste, hvad et master kort hhv et klient kort var. Det havde han ikke hørt om eller han ville i hvert fald ikke nærmere ind på det.
Spurgte om man kunne få de ekstra kort (kr 99) uden at købe Zaptor boxen. Hertil svarede han nej. Hvordan man skal tolke dette ved jeg ikke, det var jo som regel (i hvert fald da jeg startede op med at eksperimentere med FireDTV) også det svar man fik i forbindelse med Force og Samsung boxen. Der skulle presses lidt for at få kortet uden uden at købe boxen.
|
Kæft mand de siger noget forskelligt hver gang man snakker med dem.
Jeg betaler for ét Zaptor abbonnement + et ekstra kort =375 + 99kr (Jeg er dog ejer af det bloatware til Zaptor som de hævder giver kontrol over ens TV) Jeg har ét stk T-1 og ét stk T-16 kort begge kan bruges uafhængigt af hinnanden i FireDTV.
Eneste forskel er, at der på Zaptorkortet(t-1) ikke er adgang til TV2Sport + 5 favoriter, TV2Sport HD (Weeeee) som jeg ikke abonnerer på.De siger at bla at TV2sport er en prøvekanal og derfor ikke sendes på det digitalespejl. Mærkeligt nok kan man finde den når man scanner på hhv t-1 og t-16 men man kan kun afkryptere dem med T-16 kortet. Alle favoritterne + TV2sport HD kan desuden afkrypteres med t-16' kortet.Måske skulle man prøve at gå ned med sit T-1 og spørge om man kunne få
det byttet (.....Naboen har også Samsung men på hans kort står der T-16, og på mit står der t-1

Jeg tror sørme i har udleveret et forkert kort)
arj tror jeg holder mig til SmartWi + T-16
Men kort sagt er der ikke nogen der har styr på en skid, men en ting er sikkert det er at et ZaptorMasterkort fungerer i Fire/FloppyDTV.
Redigeret af Patriarken - 15-Januar-2008 kl. 12:39