|
virtualbox på OsX Maveriks |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
den vil ikke starte ????
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Sikker på løsningen er her, kan bare ikke finde ud af det :-(
http://jarneil.wordpress.com/2013/10/24/vritualbox-4-30-on-os-x-10-9-mavericks/
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
Hvad skal du med 4 skærme?
70 MB lyder ikke af meget VRAM, og slet ikke til 4 skærme. |
|
![]() |
|
Rettet :-) og opdateret til seneste version igen... og har nu dette billed.
![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Online Point: 3842 |
Hvad sker der hvis du klikker på udråbstegnet nederste på indstillingsskærmen - der står jo "Ugyldige indstillinger fundet"
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Min erfaring er at Virtualbox fejler af og til. Derfor opgav jeg at bruge den, og købte i stedet VMware Fusion. Og der bruger jeg stadig ver. 4 i Mavericks selv om der er en ver. 6.
Der har aldrig været problemer med Fusion. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
for at du kan køre 32bit farvemode skal du som minimum have 128MB ram til videokortet. og du har kun sat til 70mb - dernæst så er 512mb ram godt nok ikke meget til en win7. Som minimum 1GB skal der til. Jeg har set fusion win7 installationer køre med 1GB ram og det var absolut ikke kønt - især ikke hvis der kun er 2GB ram i maskinen - så er det bare om at opgradere maskinen med ram. (en god konfig hedder 2GB guest og 4GB host, men gerne mere)
Godt set Kim.t - det er selvfølgelig oplagt at kigge på hvad der er af ugyldige indstillinger til at starte med - men ovenstående skulle gerne kunne give lidt omkring display delen. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Online Point: 3842 |
Jeg fandt en billig version af Parallels på Apple store og kører med den. Grunden til at jeg også har installeret VirtualBox er at jeg fandt et image til Squeezecenter/LMS (Squeezeplug) som kører på den.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
KIM T
Installere jeg den, skal windows 7 så geninstalleres ? bruger kun! windows 7 på min imac, til at lave film covers til min tvis media center.
Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 08:35 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
Har du prøvet at sætte antal skærme til én og sætte RAM og VRAM op?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
@lunddal -ser ud til han gjorde i hans næstsidste indlæg faktisk.
@moose74 det er ikke til at sige 100% om du skal lave en ny vm, men der er nok en ret stor risiko for det, hvis du køber parallels. det kommer helt og holdent an på hvilket format du har lavet maskinen i og om parallels kan finde ud af at konvertere den over. Men med de problemer der er med den gamle vm så ville jeg nok starte på en frisk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |