recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - virtualbox på OsX Maveriks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

virtualbox på OsX Maveriks

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Januar-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 18:34
tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 18:34
den vil ikke starte ????
tvix rocks !
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 19:18
Sikker på løsningen er her, kan bare ikke finde ud af det :-(

http://jarneil.wordpress.com/2013/10/24/vritualbox-4-30-on-os-x-10-9-mavericks/
tvix rocks !
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 20:23
Hvad skal du med 4 skærme?

70 MB lyder ikke af meget VRAM, og slet ikke til 4 skærme.
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 21:02
Rettet :-) og opdateret til seneste version igen... og har nu dette billed. 

tvix rocks !
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Online
Point: 3842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 21:12
Hvad sker der hvis du klikker på udråbstegnet nederste på indstillingsskærmen - der står jo "Ugyldige indstillinger fundet"
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 21:18
Min erfaring er at Virtualbox fejler af og til. Derfor opgav jeg at bruge den, og købte i stedet VMware Fusion. Og der bruger jeg stadig ver. 4 i Mavericks selv om der er en ver. 6.
Der har aldrig været problemer med Fusion.

Venlig hilsen
KB
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 22:20
for at du kan køre 32bit farvemode skal du som minimum have 128MB ram til videokortet. og du har kun sat til 70mb - dernæst så er 512mb ram godt nok ikke meget til en win7. Som minimum 1GB skal der til. Jeg har set fusion win7 installationer køre med 1GB ram og det var absolut ikke kønt - især ikke hvis der kun er 2GB ram i maskinen  - så er det bare om at opgradere maskinen med ram. (en god konfig hedder 2GB guest og 4GB host, men gerne mere)

Godt set Kim.t - det er selvfølgelig oplagt at kigge på hvad der er af ugyldige indstillinger til at starte med - men ovenstående skulle gerne kunne give lidt omkring display delen.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Online
Point: 3842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 07:58
Jeg fandt en billig version af Parallels på Apple store og kører med den. Grunden til at jeg også har installeret VirtualBox er at jeg fandt et image til Squeezecenter/LMS (Squeezeplug) som kører på den.
Til top
moose74 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moose74 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 08:34
 KIM T

Installere jeg den, skal windows 7 så geninstalleres ?

bruger kun! windows 7 på min imac, til at lave film covers til min tvis media center.

Redigeret af moose74 - 09-November-2013 kl. 08:35
tvix rocks !
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 08:43
Har du prøvet at sætte antal skærme til én og sætte RAM og VRAM op?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2013 kl. 08:51
@lunddal -ser ud til han gjorde i hans næstsidste indlæg faktisk.

@moose74 det er ikke til at sige 100% om du skal lave en ny vm, men der er nok en ret stor risiko for det, hvis du køber parallels. det kommer helt og holdent an på hvilket format du har lavet maskinen i og om parallels kan finde ud af at konvertere den over. Men med de problemer der er med den gamle vm så ville jeg nok starte på en frisk.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu