|
virus på recordere |
Besvar |
Forfatter | |
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Juli-2016 kl. 21:25 |
Jeg har 4-5 gange oplevet at min telefon går videre til en side hvor jeg bliver advaret om at min telefon er 28,1 % inficeret med virus.
det er en lang intetsigende adrsse som slutter ed .pw Det er indtil videre kun sket når jeg går på recoredere.dk, fra min android huawei y550
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det lidt ligesom at være 42% gravid? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er Google-reklamer der rammer Android-enheder.
Altså nogen der køber en reklame hos Google med det formål at få Android-brugere til at tro at mobilen er inficeret og downloade et fix. Det er ikke kun på recordere.dk, men noget der har drillet hjemmesider verden over i de seneste par måneder. Vi håber at Google snart får gjort noget ved problemet, med de reklamer der udnytter nogle huller i Android til at overtage browseren. Indtil da har vi kun mulighed for at blokere de adresser enkeltvis. Så hvis vi får den xyz.pw adresse kan vi blokere for den her. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overvej en anden browser til din telefon.....
Klaus |
|
jonasf
Bruger Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var ved at tro det var mn telefon den var gal med.
Jeg har også kun oplevet det her. Google stram op. |
|
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
Her er adresserne:
<< links fjernet af moderator >> Mere for at beskytte andre :-) - Linkene er smidt i vores ad filter. Redigeret af hummelmose - 26-Juli-2016 kl. 16:13 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak! De er blokeret her nu, men der kan godt gå et par timer eller tre inden det slår igennem. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, det var lidt tankeløst af mig. |
|
endnu en hifi-flygtning
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej da - Vi skulle jo bruge linkene. Jeg fjernede dem bare bagefter. Så intet tankeløst i det :-)
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |