|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() Sendt: 03-Januar-2009 kl. 14:18 |
Jeg har McAfee antivirus og firewall.
Idag sad jeg og surfede på nettet, og så kom der en meddelse op, om at jeg havde fået spyware på min pc. Meddelelsen var på engelsk, og McAfee er normalt på dansk. Der var en knap der hed Delete all threats. Jeg valgte i stedet at lukke FF og genstarte maskinen og så starte en virus scanning. McAfee fandt ingenting. Kan jeg gå ud fra, den meddelse var noget phising svindel? Hvis det var mit antivirus, der kom med den meddelse, skulle den så ikke også have fundet truslen efter genstart? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ja. Luk det browser vindue som pop'er op (husk at gøre det på krydset i vinduets øverste højre hjørne). Mere behøver du ikke at gøre. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Ja, det gjorde jeg også. Er McAfee ikke et af de bedre programmer?
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Personligt ville jeg tage E-SET eller F-secure. Resten er bras IMHO. Du kan se, hvad andre fra Recordere.dk bruger på en tidligere afstemning her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |