Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 2149
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 11:00 |
En Full-HD projektor har igennem et stykke tid været højt placeret på min ønskeliste. Så det bliver formentlig én af disse to projektorer fra Optoma og BenQ, som pengene skal spenderes på:
Redigeret af musicus - 28-Maj-2009 kl. 12:27
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 11:08 |
Min SP opsparingen vil gå til en universalfjernbetjening,valget står mellem en Harmony One eller Harmony 1000,som AV Precision skal stå for opsætning og programmering,så bliver penge da investere i et dansk firma.
Redigeret af ghost-the-man - 28-Maj-2009 kl. 11:10
|
|
|
edtwodth
Guld medlem
Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Point: 740
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 11:59 |
lahan skrev:
Et godt valg, men hvorfor ikke en 24"..... Som sagt i en tideligere tråd, størrelse betyder noget.
|
Der skal også købes lidt andet, og jeg synes en 24" er for dyr til min pengepung :) Men det kunne da være dejligt med sådan en lille fætter :)
|
|
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9400
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 12:03 |
edtwodth skrev:
lahan skrev:
Et godt valg, men hvorfor ikke en 24"..... Som sagt i en tideligere tråd, størrelse betyder noget.
|
Der skal også købes lidt andet, og jeg synes en 24" er for dyr til min pengepung :)
Men det kunne da være dejligt med sådan en lille fætter :)
|
Husk at købe den med så lidt ram så muligt. RAM'en kan du derefter købe på nettet til 1/3 af prisen. Det tager 30 sekunder at opgradere rammen. Humac benytter f.x. almindelig Kingston Ram
Redigeret af lahan - 28-Maj-2009 kl. 12:15
|
|
Stroyer
Bruger
Oprettet: 19-December-2007
Point: 190
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 12:20 |
Stortset alle mine går til ekstra afdrag på mit sprit nye hus, sammen med en anden opsparring :-)
Dejligt ikke at skylde alt for meget væk :-)= Så kan man sq altid købe ind når penge ikke længere er noget "problem"
/mvh
Redigeret af Stroyer - 28-Maj-2009 kl. 12:20
|
|
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 12:27 |
Hother skrev:
rhsin skrev:
Hmm.. jeg tænker bare at min SP-Opsparing nok ikke helt rækker til nedenstående... men måske et par film med hende.. Scarlett Johansson
Omend ikke andet kunne lillemor godt bruge lidt hjælp til at støve af, jeg skifter jo ikke anlæg så tit som visse andre
|
Se, nu har jeg jo en vis opfattelse af hvem du måske bl.a. tænker på omkring udskiftning af anlæg
Men æhh...det er så til gengæld mig der køber ind, laver mad, støvsuger og meget andet husligt. Så her forbigår jeg vist intet
|
Hehe nå det havde du luret
Ja huslig det er ikke lige min stærke side.. det må jeg erkende.. der er andre ting der fanger min interesse.. og skulle jeg nu vælge mellem hother og scarlett til at støve af... sorry hother så vinder scarlett sgu
|
Mvh
René
|
|
pdrhan
Guld medlem
Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 1343
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 12:50 |
Har allerede brugt lidt af den på en MSI Wind U100 Netbook til rejsebrug....
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+ ----------------- Kastrup/Amager
|
|
Bruger slettet
--
Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 12:59 |
Pallec skrev:
Så skal jeg bare finde ud af hvad resten af pengene skal bruges til...
|
Jeg har seriøst været ansat det forkerte sted mens SP opsparingen foregik Eller var det bare en plakat den skulle bruges til
|
|
Bruger slettet
--
Oprettet: 31-Januar-2007
Point: 1200
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 13:01 |
shaman skrev:
Hmmphr... her er hvad min SP opsparing går til:
|
Æv Jeg føler med dig.
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 14:49 |
Hother skrev:
rhsin skrev:
Hmm.. jeg tænker bare at min SP-Opsparing nok ikke helt rækker til nedenstående... men måske et par film med hende.. Scarlett Johansson
Omend ikke andet kunne lillemor godt bruge lidt hjælp til at støve af, jeg skifter jo ikke anlæg så tit som visse andre
|
Se, nu har jeg jo en vis opfattelse af hvem du måske bl.a. tænker på omkring udskiftning af anlæg
Men æhh...det er så til gengæld mig der køber ind, laver mad, støvsuger og meget andet husligt. Så her forbigår jeg vist intet
|
Indrøm nu bare at du hellere ville have hende her til at udføre "det grove"
|
|
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 16:08 |
Kampus skrev:
|
Jeg forestiller mig jeg sidder foran min 60" skærm mens hun står udenfor i en hvid våd gennemsigtig t-shirt og vasker mine vinduer... er det "groft" nok?
Og det gør forresten ikke noget at skærmen er slukket, for det er nok ikke den jeg kigger på alligevel
|
Mvh
René
|
|
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 28-Maj-2009 kl. 16:21 |
rhsin skrev:
Kampus skrev:
|
Jeg forestiller mig jeg sidder foran min 60" skærm mens hun står udenfor i en hvid våd gennemsigtig t-shirt og vasker mine vinduer... er det "groft" nok?
Og det gør forresten ikke noget at skærmen er slukket, for det er nok ikke den jeg kigger på alligevel
|
Okay, så hvis jeg skaffer Scarlett Johansson til at pudse dine vinduer, så må jeg godt få din skærm når du ikke bruger den alligevel
|
|