|
Vis mig din ARC og jeg skal vise dig min.... (ARC) |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |||||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|||||
![]() |
|||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||||
det er ikke min erfaring at den sætter sublevels for lavt |
|||||
![]() |
|||||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
||||
Jeg har aldrig kunne kontroller det før nu, men i mit tilfælde gjorde den det
![]() |
|||||
Setup:
|||||
![]() |
|||||
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
||||
|
|||||
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|||||
![]() |
|||||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
||||
Det ved du vel ikke endnu? Da du kun har testet det uden EQ sat til?
|
|||||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|||||
![]() |
|||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
||||
nemlig! |
|||||
![]() |
|||||
||||
[/QUOTE]
Det ved du vel ikke endnu? Da du kun har testet det uden EQ sat til? [/QUOTE]
God point!
![]() Jeg må have fat i en test skive.
|
|||||
Setup:
|||||
![]() |
|||||
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
||||
Ved godt at det her er en ARC tråd, men siden der er mange der har Anthem så tillader jeg mig og stille spørgsmålet her.
I setup menuen under speaker configuration, kan man vælge aux output som 1.Main back 2.Main ceiling 3. Zone 2. Hvad er forskellen og hvad betyder det?
|
|||||
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|||||
![]() |
|||||
||||
Tillader mig og svare på mit eget spørgsmål, da jeg efterhånden selv har regnet det ud
![]() Det er jo hvor man vælger og tilslutte eventuelle bag højtalere henne..
|
|||||
Luxman L509X
|||||
![]() |
|||||
||||
et dybdegående review af ARC - meget teknisk
http://www.hometheaterhifi.com/audio-calibration/audio-calibration-reviews/anthem-room-correction-arc-system-part-1.html |
|||||
![]() |
|||||
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
||||
Kan man på nogen måde styrer sin Anthem trådløst via sin ipad? Hvis man f.eks vælger at reciveren skal stå i et andet rum, end i det der skal vises film i?
|
|||||
![]() |
|||||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
||||
Deres receivere har ikke ip kontrol, ved ikke om deres processorer har?
|
|||||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |