|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
Kef højtalerne ser virkelig nice ud. Men er ikke klar over hvad WAF står for?
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Såvidt jeg husker står det for Wife Acceptance Factor, og fortæller noget om, hvor høj accept et HIFI produkt har hos det hunlige køn ![]() Anyways, har selv haft et KEF 3005, og jeg kan skrive under på at de spiller rigtig godt i forhold til størrelsen. Forskellen på de to sæt skulle være, at 3005 spiller lidt dybere med mere bas, mens 5005.2 spiller med lidt flere detaljer. Begge sæt har den samme subwoofer HTB2, og den gør det rigtig godt. Redigeret af A_Nielsen - 10-Maj-2009 kl. 22:24 |
|
|
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
haha nice. faldt lige over dem her:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60214736 noget kendskab til dem? |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Ja, det er modellen under 3005. Har ikke selv hørt dem, men mange anbefaler at man tager 3005, fordi man får en større center og en bedre sub. Desuden er de langt fra lige så pæne. |
|
|
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
jeg har selv de her kef kht 9000 Ace som er de største i Kef serien....
![]() |
|
+100HD Film
![]() |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Dengang jeg arbejde i Hifiklubben for nogle år siden, solgte vi rigtig mange
af dem her. (B&W M-1) Høj WAF og spiller rigtig godt hvis de får en sub på også. (hvilket man kan finde i mange pæne design også og som kan gemmes væk i hjørnet.. (kan også hænges op) ![]() Redigeret af Kief - 10-Maj-2009 kl. 22:59 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Hun må virkelig være überhot din kæreste
|
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Jeg synes, at Audiovector Si6 er lækre:
http://www.audiovector.com/si6intro.html I galleriet er der flere billeder: http://www.audiovector.com/Si6gallery.html |
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
![]() |
Hvis hun er meget kræsen, så ville jeg kigge på orb audio. Deres hjemmeside hedder www.orbaudio.com Mvh. Jacob |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
hvis man absolut vil have et møbel der kan sige lyde, så er den her pæn |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
bøffen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
HVa med Boses v30..?? Så blir de da ikke mere usynlige..
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
Hej Jeg benytter nogle Sony, som giver ok lyd og er meget diskrete. ![]() Redigeret af lahan - 11-Maj-2009 kl. 08:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |