|
Vis mig dit TV/Hifi møbel |
Besvar | Side <1234 36> |
Forfatter | |
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at det koster ca. 1300, og på tilbud til 999 nogle steder. Det var dog ikke dybt nok til mit udstyr
|
|
beauville
Guld medlem Oprettet: 26-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja jeg har så valgt at bygge opad... |
|
/Christian
'I stick my neck out for nobody' |
|
Peoke
Super bruger Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hedberg hvad koster sån et møbel?
|
|
But did you die?
|
|
filmtosse
Bruger Oprettet: 19-April-2005 Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er mit forslag til et gør det selv møbel Det er lavet i 22mm mdf plade som der efter er malet hvid med glans 70, bag på er der monteret hvidt stof, som er sat fast med velcrobånd Pris ca. kr. 1.200,- |
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
|
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Funktioner
Tak(0)
|
mit bio møbel med lærred...2 tv reoler sort købt i nakskov. |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af Non-Desperado - 26-Juli-2011 kl. 17:55 |
|
jacobhogh
Junior bruger Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Blev også "nød" til at lave mit eget for at få det til at passe. Det er 50 cm dybt. Bag skabene som kun er 40 cm dybe er der der dobbelt bagvæg så kabler kan gemmes her. Det er lavet i massiv sæbebehandlet bøg Redigeret af jacobhogh - 05-Oktober-2008 kl. 22:36 |
|
HQjben
Guld medlem Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er så mit hjemmebyggede TV-møbel
Det er lavet i 16mm MDF, og måler 150x50x50cm. Det er efterfølgende sprøjtelakeret hos en Autolakerer. Jeg har valgt at lave det den størelse, så jeg har kunne putte mine to fronter og center ligger inde i møblet. Det er sevfølgelig ikke optimalt mht lyd, men jeg har vægtet det højt at få fronterne væk fra min lille datters pilfingre Her er så et billede af hvad der gemmer sig derinde. Det næste der skal indkøbes er en ordenlig forstærker, har overvejet Pio Lx-51. Er bare liudt i tvivl om den kan stå derinde uden at blive for varm? Redigeret af HQjben - 06-Oktober-2008 kl. 11:44 |
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
HQjben, det har en meget stor lighed med det som jeg laver
16 mm MDF - tjek ca. 150 cm bredt - tjek stoflåger - tjek lakering hos prof - tjek Det eneste der er forskel er farven, som bliver sort højglans på mit, samt opbygningen - mit bliver delt ud i 3 moduler. Sådan et møbel bliver jo mega tungt ret hurtigt. |
|
staack
Guld medlem Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
Funktioner
Tak(0)
|
HQjben hvordan har du lavet lågen, hvor hvor har du købt stoffet?
|
|
MC_Disko
Guld medlem Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Funktioner
Tak(0)
|
HQjben rigtig flot møbel du har lavet der. og flot finish af hvad man kan se på billederne. eneste minus jeg kan se. er din minimalistiske åbnings håndtag. ligner gafatape ? du kunne jo overveje at skifte det, til et lille stykke sort læder ? *edit* og hvor er kabel skjuleren op til tv'et ? Redigeret af MC_Disko - 06-Oktober-2008 kl. 14:54 |
|
flex195
Super bruger Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit er et Spectral og koster 8000 kr med klar glas, har ikke fortrudt et sekund jeg købte det, samtidig er der plads til opgraderinger! Bag ved hver hylde er der der kabelbakker dvs 3 stk, har dog valgt at bygge en kasse alle kablerne kan løbe ud i, så de er nemme at komme til hvis der skal nye kabler til installationen: Synes selv det er noget af det flotteste og lækreste hifi møbel der findes Redigeret af flex195 - 06-Oktober-2008 kl. 14:10 |
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
Besvar | Side <1234 36> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |