|
Vis mig dit TV/Hifi møbel |
Besvar ![]() |
Side <1 3233343536> |
Forfatter | ||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Højttalerne kræver at de skal stå et godt stykke fra fra bagvæggen.
Og for at centeren skal kunne være der kommer tv'et for højt op. Og helt til højre på bænken er et højere skab med pladespiller. Afspillerne helt til venstre er HDdvd' som sjældent bruges.. ![]() Redigeret af Ning - 15-August-2020 kl. 19:58 |
||
Ning
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Nåh, ja... Så kan det jo ikke lade sig gøre, pga. højden til højre med pladespilleren... Ellers, hvis det KUNNE have været under TV'et, som jeg forestillede mig, så kunne en lavere sokkel nok have givet pladstil centeren, men skid nu vær' med det...
|
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
|
tjek min bio ud, har selv bygget mit møbel.
|
||
![]() |
||
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
|
Ning, havde du ikke oprindeligt D500 LCR som front også?
|
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
||
![]() |
||
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
|
Hej hvad har du inde bagstoflågen?
|
||
![]() |
||
|
Et AppleTV og en PS4 plus lidt controllere og en hue bridge.
Redigeret af DanishCanadian - 16-August-2020 kl. 15:43 |
||
![]() |
||
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
|
Præcis det jeg gerne vil ha. Vil dog have topplade i samme farve som resten. Hvad er målene (H-B-D) og hvad måtte du slippe?
mvh. Jesper Det var så til DanishCanidian.....
Redigeret af Trisse - 17-August-2020 kl. 12:05 |
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
|
hejsa
havde store problemer i vores gamle tv møbel med en brændvarm reciver så jeg lavede dette selv med et stel af rustfrit stål og en plade , støbt med sort farve i beton. er ret tilfreds med resultatet og fruen i huset har osse vendt tomlen op ![]() højtalerstanderne er osse selvgjorte.
![]() |
||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
||
![]() |
||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|
Uh
Det ser godt ud. Kan se du har en Marantz... Jeg har selv en 7010... Jeg kører i ego-mode, så bliver den ikke nær så varm... Og jeg syntes ikke rigtig jeg kan høre den store forskel
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
|
Jo, men lige nu bruger jeg dem som sideht. Planen er også de skal tilbage igen når jeg engang får repareret min gamle Marantz PM 84ll som så skal bruges sammen med Buchardt i ren stereo...
|
||
Ning
|
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
|
jeg kørte osse Eco, og havde en blæser kørende bag på møblet.
det var bare ikke egnet til at rumme en reciver. efter den er blevet sluppet fri er der ingen problemer.
|
||
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
||
![]() |
||
|
Købte det i juli 2017 for 5260,- kr. Det er valnød med sort topplade. (HxBxD) 24cm x 120cm x 50cm. Per Plauborg som vi talte med fra Hifi møbler var rigtig god til at sparre med ift løsningen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3233343536> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |