|
Vis mig dit TV/Hifi møbel |
Besvar | Side <1 33343536> |
Forfatter | |||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Smukt.
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Ja! Det på trods af grammofonen, som IKKE er nogen skønhed... (Efter min mening).
Redigeret af mnielsen - 17-August-2020 kl. 20:45 |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men den lyder sikkert godt!
Redigeret af Raskolnikov - 18-August-2020 kl. 10:58 |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den lyder super godt
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det gør min gamle Akai APQ41 nu også! Dog, kunne den måske godt have været lidt dybere i designet... Så man kunne have undgået "bulen" i låget foran... https://forum.recordere.dk/vis-mig-dit-hifigrej_topic113734_page1.html Det Er mit billede - blot under et andet, udmeldt brugernavn. Men skid nu være med det. Og grammofonen er med Ortofon-pickup.
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ah ja, gode gamle AKAI. Jeg havde selv en båndoptager fra netop AKAI - det var tider.
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja... Når jeg overspillede LP'er til kassettebånd, så kunne jeg næsten ikke høre forskel, når det var på Maxell's dyreste chrome-bånd!! Brød mig ikke om TDK metalbåndene. De lød for skingert, syntes jeg - men det så fedt ud, fordi man kunne se indmaden i det.
|
|||
|||
runehl
Ny bruger Oprettet: 26-Juni-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Her er der hverken surround eller jodskælvsbas, men jeg kan se Formel 1 uden at bliver forstyrret af resten af familien
Bygget i 19mm MDF og med en Nedis TVSM5830BK har vi TV i soveværelset uden at det skal hænge i loft eller på væggen. Og når det ikke er i brug en paktisk fralægningsplads. Lyden er enten fra TV eller via bluetooth til mine QC35. |
|||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
||
COOL!
|
|||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hjemmebyg
Som en del af omstruktureringen af biffen så "fik" jeg to nye woofere. For ikke at Robert skulle smadre dem helt, besluttede jeg at bygge et møbel omkring dem. Bogstaveligt talt omkring. Det skal sænkes ned over dem Der er nogle særlige omstændigheder der skal tages højde for. - Kælder døren som kan skimtes til venstre. Hvis de dog bare havde sat den et andet sted for 80 år siden - Lærred som kommer ned i ca. 45cm over gulvhøjde Wooferne er 39½cm høje. Så der er ikke meget at gi' af. Her er vi i det tidlige byggestadie - faktisk hvor jeg er nået til Snapper lidt flere billeder, når det bliver klar engang.
Med en klat sort maling og alt på plads giver det må lidt mere mening |
|||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
|||
Lydkilde
Bruger Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kom til se ok ud. Jeg er i hvert fald tilfreds
|
|||
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
|||
Ning
Guld medlem Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du har helt ret, det ser fedt ud👍
|
|||
Ning
|
|||
Besvar | Side <1 33343536> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |