|
Vis navn og nummer app til iPhone |
Besvar |
Forfatter | |||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-December-2016 kl. 13:00 |
||
Da jeg havde en Android telefon brugte jeg Nummeruglen, som viser navn og adresse på den der ringer, mens telefonen ringer. Findes der en app til iPhone der kan det samme?
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nummeret vises altid, med mindre det er hemmeligt
Navn og addr vises på dem der er i kontakter Redigeret af Kampus - 19-December-2016 kl. 13:12 |
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Begge dele var jeg allerede klar over, men mit spørgsmål går nu på alle modtagne opkald. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Den her kan måske bruges. http://www.appsportal.dk/effektivitet/iphone/494-hvem-ringede-pa-min-iphone-adaffix-app.html |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24781 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den kan så ikke, hentes i den Danske udgave af iTunes.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jo, har den allerede på min iPhone, men den virker ikke til formålet. Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
|||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Da jeg prøvede krak app på iphone undrede det mig at den ikke kunne det du efterspørger da krak kan det på Android. Kontaktede dem der havde lavet appen og de skrev at Apple ikke tillader at det virker på iPhone kan ikke lige huske begrundelsen på daværende tidspunkt kunnne jeg ikke finde en der kunne det på iPhone
|
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
sqnk
Bruger Oprettet: 05-Februar-2015 Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Apple tillader ikke at Apps kan "overtage" funktioner som at modtage opkald og sende beskeder :(
|
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8624 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har de gjort fra og med iOS 10, så jo.
Krak app'en kan også sørge for at vise hvem der ringer, men efter min erfaring er Kraks database (og 118 for den sags skyld) ikke særlig brugbar længere. Stort set alle har mobilnumre i dag, og mange af dem er ikke i deres databaser. Redigeret af lunddal - 19-December-2016 kl. 16:29 |
|||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
blandt andet på grund af hemmelig nummer reglerne! Og derfor er den slags ikke synderligt bevendt.
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |