recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Visasat - Waoo DVB-C
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Visasat - Waoo DVB-C

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrlau5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Visasat - Waoo DVB-C
    Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:06
Hej

Jeg har fået en forklaring fra Waoo om at hvis jeg vælger den store Viasat pakke fra Waoo så kan jeg ikke få Viasat kanalerne ud via DVB-C fordi det ikke er en del af aftalen med Viasat at de tillader det. 

Jeg forstår ikke hvordan Yousee kan lave det når Waoo som efterhånden har vokset stig store ikke kan! 

Er der nogen af jer der har visatpakken som kan se kanalerne f.eks TV3 via DVB-C eller DVB-T for hvis der er nogen der kan så passer den forklaring jeg har fået fra Waoo ikke.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af chrlau5 chrlau5 skrev:

Jeg forstår ikke hvordan Yousee kan lave det når Waoo som efterhånden har vokset stig store ikke kan! 

Forklaringen fra Waoo skal nok passe. Yousee har sikkert betalt godt for at få denne mulighed med i sin aftale. Alting er et spørgsmål om penge.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Yousee har sikkert betalt godt for at få denne mulighed med i sin aftale

YouSee har jo ikke andre muligheder end at sende via DVB-C, men over 1 mio. kunder hjælper selvfølgelig også i forhandlingerne.

Redigeret af lunddal - 30-Juli-2013 kl. 11:33
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:46
for at kunne hjælpe dig her bliver du nød til at sige hvor du er waoo kunde, for det er ikke ligegyldigt.

Jeg bor i bredbånd nord området, og har mulighed for foreningstv. Dette inkluderer en del viasat kanaler (tv3, 3+ og 3puls fx) og de kommer med ud via DVB-C

Men hvis du allerede har spurgt din udbyder er svaret du har fået nok korrekt.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

over 1 mio. kunder hjælper selvfølgelig også i forhandlingerne.

Netop derfor har Yousee kunnet betale den pris som Viasat har forlangt.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Netop derfor har Yousee kunnet betale den pris som Viasat har forlangt.

Eller netop derfor har Viasat været nødt til at acceptere DVB-C.

Boxer sender enkelte Viasat kanaler via DVB-T. De er sikkert mindre end Waoo, men DVB-T er eneste mulighed.
Til top
Gravenslund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gravenslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

for at kunne hjælpe dig her bliver du nød til at sige hvor du er waoo kunde, for det er ikke ligegyldigt.

Jeg bor i bredbånd nord området, og har mulighed for foreningstv. Dette inkluderer en del viasat kanaler (tv3, 3+ og 3puls fx) og de kommer med ud via DVB-C

Men hvis du allerede har spurgt din udbyder er svaret du har fået nok korrekt.

Du er ikke alm. Waoo kunde, foreningsaftaler er helt specielle og der er andre aftaler på det område.

Waoo som alm privat kunde kan få viasat leveret som ip-tv fordi Waoo ikke har porteføljen til at forhandle bedre aftaler med viasat endnu. 

Og så selvfølgelig en lille sidebemærkning er det også fordi viasat er nogle røvhuller og deres kanaler er alligevel fyldt med reklamer og genudsendelser....
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 01:02
Har Seas-Nve, og har også tidligere forsøgt mig i "kundeservice" med samme spørgsmål, og fik samme svar som dig. Så man må gå ud fra det er korrekt.
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 08:22
Oprindeligt skrevet af Gravenslund Gravenslund skrev:

Du er ikke alm. Waoo kunde, foreningsaftaler er helt specielle og der er andre aftaler på det område.

Men det skriver jeg jo netop også?
Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2007
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrlau5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 08:34
Tak for svarene. Nu håber jeg så bare de snart kan forhandle en bedre aftale. Det vil være en stor fordel med DVB-C for mig.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu