|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Troels73 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2004 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 08-April-2006 kl. 16:26 |
Har lige fået mit første media centre, og alt var nemt at sætte op. Eneste problem er, at den ikke læser tags'ne på mine MP# filer rigtige, hvilket bevirker at Album Covers ikke vises samtidig med at kunstneren sættes til ukendt. Den kan godt vise album covers for M-Peg4 filer, men ikke for almindelige M-Peg3. Kan jeg konvertere alle mine MP3'ere til MP4, eller er der nogen der kender en løsning? På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Hent dette gratis program, her kan du tilknytte covers til dine numre - det er nemt. |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Det er højest sandsynligt fordi du ikke har angivet nogen Album kunstner for dine MP3 filer. Prøv at åbne windows media player og rediger din samling derfra. Alternativt kan du bruge programmet Media Monkey til at administrere din samling. Iøvrigt kan du lægge dine album billeder i samme mappe som MP3 filerne og give dem navnet 'folder.jpg'. (kræver at du har en seperat mappe for hvert album) |
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Jeg kan varmt anbefale "Album Art Fixer", jeg bruger det selv og er godt tilfreds......
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |