recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vision Mediacenter eller Shuttle?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVision Mediacenter eller Shuttle?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kristmich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2008 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af Kristmich Kristmich skrev:

[QUOTE=Zulatin]

Jeg kan høre maskinen når tv'et ikke er tændt, men så længe tv'et er tændt hører jeg ikke maskinen, så kraftigt larmer den ikke. Min maskine er med intel. Men om man er til AMD eller Intel er vel nærmest som en religion

Hvor har du iøvrigt købt din Shuttle?

Jeg synes det er svært at få fat i nogle forhandlere, som ved hvad de taler om... Der ikke nogen der kan fortælle om de kan klare HDTV, om de kan udvides, hvor meget de støjer osv. 

Michael
Til top
Zulatin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2008 kl. 07:05

Der er såvidt jeg ved ikke  nogen forskel på støjniveau imellem de 2 mærker, jeg føler bare jeg har fået mest ud af Intel de gange jeg har haft det, så AMD var ikke interessant for mig, men som sagt er det jo nærmest religion, det som er bedst er jo op til en selv.

Jeg købte min hos bj-trading, fandt den gennem edbpriser.

Hvad tænker du på mht udvidning?

Til top
dkmusic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 11:39

Har lige været lidt væk.

På min shuttle SG33G5M er det hovedsageligt harddisken som larmer, men det kan Shuttle jo ikke gøre for, det er bare mig som er en spade og troede at den var støjsvag nok... Jeg overvejer at finde en solid state disk i stedet for. I Princippet behøver jeg ikke den vilde lagerplads på mediecentret, da jeg har et netværksdrev stående et andet sted som alle PC´er i huset har adgang til.

Jeg syntes på ingen måde at den larmer meget ud over det. Og når TV´et er tændt hører man den slet ikke. Men hvis man skal gøre den endnu mere lydløs skulle man nok prøve at skifte strømforsyningen ud til en uden blæser, eller en bedre blæser, da den faktisk giver mere lyd end CPU blæseren. (Stadig ikke meget!!!!)

Jeg kan ikke se nogen grund til at vælge AMD frem for Intel, andet end det måske er lidt billigere. Er du sikker på at du kan få en SG33G5M til AMD processor???

Jeg har i øvrigt en lille halvdårlig ting ved denne shuttle... Mediecenter fjernbetjeningen som følger med er ikke særlig fantastisk med hensyn til rækkevidde. Man skal pege ret meget mod den, og den skal helst ikke alt for langt væk fra den. Personligt er jeg ligeglad da jeg skifter den ud med en anden med sideview eller hvad det hedder. Men så ved du det.

Redigeret af dkmusic - 14-April-2008 kl. 11:40
Til top
Zulatin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Marts-2008
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2008 kl. 13:36

Jeg er ret sikker på den kan fås med AMD, da jeg endda mindes at have set det på shuttle.com - men det kan jeg self ikke finde nu

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu