Har lige været lidt væk.
På min shuttle SG33G5M er det hovedsageligt harddisken som larmer, men det kan Shuttle jo ikke gøre for, det er bare mig som er en spade og troede at den var støjsvag nok... Jeg overvejer at finde en solid state disk i stedet for. I Princippet behøver jeg ikke den vilde lagerplads på mediecentret, da jeg har et netværksdrev stående et andet sted som alle PC´er i huset har adgang til.
Jeg syntes på ingen måde at den larmer meget ud over det. Og når TV´et er tændt hører man den slet ikke. Men hvis man skal gøre den endnu mere lydløs skulle man nok prøve at skifte strømforsyningen ud til en uden blæser, eller en bedre blæser, da den faktisk giver mere lyd end CPU blæseren. (Stadig ikke meget!!!!)
Jeg kan ikke se nogen grund til at vælge AMD frem for Intel, andet end det måske er lidt billigere. Er du sikker på at du kan få en SG33G5M til AMD processor???
Jeg har i øvrigt en lille halvdårlig ting ved denne shuttle... Mediecenter fjernbetjeningen som følger med er ikke særlig fantastisk med hensyn til rækkevidde. Man skal pege ret meget mod den, og den skal helst ikke alt for langt væk fra den. Personligt er jeg ligeglad da jeg skifter den ud med en anden med sideview eller hvad det hedder. Men så ved du det.
Redigeret af dkmusic - 14-April-2008 kl. 11:40