Jeg har en DUNE smart B1 der kan viser mine egne videoer fra en Qnap TS119P+ med Twonly media, fra en Dlink 323 med ?? samt fra min Windows 7 ultimate PC.
Det hele spiller fint - (viser videoerne med fuld HD og både 50i og 50p op til 30 Mbps) - men jeg ville gerne have et overblik over videoerne med thumbnails og clik-to-play.
Når jeg søger her på recordere nævnes Zappit, My Movies etc. men hos f.eks. mymovies.dk kan jeg ikke se noget om hvordan det kan installeres på en DUNE.
Der er også en god tråd her hvor man skal lægge videoerne i hver sin folder og lave en ini-fil til hver - men der findes måske også en nem måde hvor man bare åbner folderen med alle filerne og så får en thumbnail-visning af det hele - og hvor man kan klikke på dem - sådan som Windows gør det???
For mig virker det lidt uoverskueligt at prøveinstallere en løsning/produkt af gangen og se om det virker her og gør det, som jeg ønsker - så kunne en af jer med erfaring i den slags give mig bare et par hints om hvad man kan bruge - så skal jeg nok få det skruet sammen... håber jeg da...
PS: TVet er en Samsung 58" C model fra 2010 - der også viser det hele fint (undtagen 50p) - måske kan man også få TVets Dlna-funktion til at vise thumbnails - for det vil den ikke når videoerne ligger på en af NAS'erne.