recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vist nok EPG på glidebane
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vist nok EPG på glidebane

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
storgaard54 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Juni-2011
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér storgaard54 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vist nok EPG på glidebane
    Sendt: 02-Marts-2015 kl. 16:17
Dette her handler om EPG og billedsynchronisation.
Igår den 1. marts 2015 sendte DR2, som jeg så via waow's net i Brønderslev:
16:20     17:05      Nak & Æd - en tigerfisk 
17:05     19:15      Triple Cross - verdenskrigens mesterspion Fransk-engelsk spionthriller fra 1966.
Jeg sad i går klokken 17:05 og ventede på min film "Triple Cross". for at optage den på USB disc.
Før 17:05 fik jeg korrekt vist "Nak & Æd - en tigerfisk", når jeg trykkede på knappen i (informa-tionsknappen) på min fjernbetjening. DR2 begyndte at sende filmen Triple Cross og så forventede jeg at informationsteksten snart ville ændredes fra "Nak & Æd - en tigerfisk",  til  "Triple Cross." Men det skete ikke!
Jeg gik til mit andet fjernsyn SONY, men her var informationsteksten heller ikke ændret fra "Nak & Æd - en tigerfisk,  til  "Triple Cross." 
Der skete for en gangs skyld ikke indenfor de første 10 minutter, så jeg begyndte at optage. Filmen som er optaget på en 4T USB disc hedder nu "Nak & Æd - en tigerfisk" istedet for   "Triple Cross."
Mange SMART TV's kan jo optage på forudstillet tid.
Hvis jeg skulle bestemme skulle den næste programtekst starte ½ minut for start. Så behøver man ikke bruge diskplads før udsendelsen begynder.
Jeg giver tit programmet 10 min mere, for det er jo ikke altid, at sporten er afsluttet til tiden.
Er der ingen, der optager visse programmer eller er der ingen fejl som hos mig.
Min  informationstekst hos waow er gns. 1-2 minutter
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu