recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vista 64 bit / Twinhan AD-CP400 / Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVista 64 bit / Twinhan AD-CP400 / Yousee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boboland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Vista 64 bit / Twinhan AD-CP400 / Yousee
    Sendt: 21-Februar-2008 kl. 10:47

Hej,

Jeg har sammensat et mediecenter med asus bundkort / gef 8800 GT / 8 GB ram / Twinhan AD-CP400 CI, som kører vista ultimate 64 bit. Det ville jeg gerne have til at fungere med yousee kabel tv (ej mindste pakke).

Umiddelbart installerede de to kort sig fint (?) under vista, hvor der blev tilføjet 2 enheder. Derudover installerede jeg DigitalTV som følger med, men det er ikke i stand til at finde noget signal overhovedet? Directx er installeret og Cyberlink Ultra DVD.

Nogen der har ideer til hvad jeg mangler / gør galt.

Med venlig hilsen,

Rasmus

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 13:37

Hejsa,

Hvad symbolrate bruger du når du scanner?

Jeg har selc stofa som bruger 6900 men jeg mener at tdc bruger 6875. du kan ved at søge på dette fora finde flere detaljer om general brug af dvb-c pc tunere som du måske kan drage nytte af.

JAcob

Til top
Boboland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2008 kl. 13:41

Hej Jacob,

Tak for svaret. DigitalTV som følger med kortet søger standard på forskellige rates inkl. de ovennævnte.

Jeg tror, at mit problem mere har karakter af driver/software, muligvis simpelthen fordi jeg kører vista 64bit. Derfor har jeg også valgt at forsøge en re-install med vista 32bit istedet.

Med venlig hilsen,

Rasmus

Ps. jeg smider lige update, når jeg har fået installeret 32bit istedet.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu