|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() Sendt: 16-Juni-2009 kl. 11:29 |
|
http://www.vistaaudiochanger.com/ Nogle der har prøvet denne applikation og virker det? Jeg kan ikke få det til at du. lyd-kontrolpanelet kommer frem på skærmen når jeg trykker hotkeys og et nyt vindues hvor der står at lydudgangen er skiftet, men den ændres ikke i lydkontrolpanelet og virker derfor ikke..
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja....Tror den skal have admin privilegier, applikationen skal genstartes ....
Jeg har selv en beta i min egen stald til at lave dette nummer. Jeg bruger en service til det af samme grund ![]() Redigeret af Patriarken - 16-Juni-2009 kl. 13:00 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
|
Du viste mig på et tidspunkt hvordan en reg.fil kunne lave det samme. Det fungerede i princippet også fint, men problemet med dem var at Vista spørger om man vil ændre indstillingen etc. Så jeg skulle stadig godkende registreringen... Så ét enkelt klik var ikke nok. Kunne man slippe af med disse? Såan så når reg.filen aktiveres så gør den det bare uden at spørge yderligere. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja kør regedit med /s parameteren...
Samme kan indarbejdes i et batfil fx.. |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå jeg er stødt på Autoit: Havre nye verden. Et hav af muligheder åbner sig nu Meget nemt at bruge Redigeret af mbm1 - 16-Juni-2009 kl. 22:50 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |