|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() Sendt: 18-April-2007 kl. 22:45 |
Hej Er der nogen der har en god løsning bruger windows mail i vista Jeg har en mail der er blevet sendt, men stadig ligger i udbakke, kan ikke slette den den, skriver når jeg vil slette ukendt fejl, problemet er at jeg ikke kan sende mail, så længe den ligger der, den gør så de andre ikke bliver sendt, de andre kan jeg godt slette men ikke den der laver baladen. hilsen agger Redigeret af agger - 18-April-2007 kl. 22:46 |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
prøv at finde den fil som indeholder udbakke mails, og slet den.
C:\Users\"brugernavn"\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\Local Folders\Outbox Ved ik om det virker så det er på eget ansvar. (husk backup) |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej har prøvet det hjalp desværre ikke , andre der har en forslag hilsen agger Redigeret af agger - 19-April-2007 kl. 03:03 |
|
![]() |
|
mikkelb ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg kunne ikke lige lade være med at google den her, for du er næppe den eneste, og der er faktisk rigtig mange der har problemet, og de to simpleste metoder synes at være: 1. slet din mailkonto og lav en ny med samme oplysninger. Nu skulle det være muligt at sende og modtage, men hver gang skal du sige nej til at sende den mail der stadig ligger i din udbakke - ikke en fed løsning, men bedre end ingenting. 2. Tøm slettet post en masse gange, og med lidt held slettes den irriterende fil efter et stykke tid. Hvis det virker er det en holdbar løsning, men sikke en bommert fra MS, at det skal være nødvendigt. Håber det lykkes |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |