|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mysticurse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 09-August-2007 kl. 18:27 |
Hey alle... Jeg er lige kommet hjem fra et smut i USA hvor jeg købte denne fjernbetjening http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/universal_remotes/ devices/375&cl=us,en Nu er så mit spørgsmål. Hvordan for jeg den til at virke med Vista Media Center? Jeg skal have en IR Modtager, men er det en jeg selv kan lave? Eller skal jeg købe et Tv-Tuner kort med IR modtager i? (Skal have nyt Tv kort alligevel) |
|
![]() |
|
Jankes ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-November-2005 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
jeg havde samme problem, men jeg købte denne her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=117239 for at få irmodtageren ,tor nok det er den billigste måde at gøre det på...
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Jeg har sådan et sæt du kan købe, bare send mig en besked hvis du er interesseret. Det er helt nyt og ubrugt, det er købt da jeg troede min gamle var i stykker. Jeg bruger også min til Harmony remote Redigeret af Hanien - 15-August-2007 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Læs mere her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25217 Eksempel på opkobling: Redigeret af vipmlo - 15-August-2007 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
Mysticurse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hmm. Mange tak for jeres svar.. Det var da helt klart en mulighed. Og så er det en billig løsning.. Men villle det ikke også være muligt at købe et TV tuner kort med IR modtager, og så styre MC med min Logitech Harmony via det.?? For det ville klart være den bedste løsning for mig da jeg alligevel har brug for et Tuner kort der er kompatibel med Vista MC..
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Den omtalte IR-modtager er noget af det bedst supporteret i windows, og er derfor at foretrække... Ganske vist findes der tuner med IR-modtager, f.eks. Technotrend Budget serien (www.dvbshop.net), men IR-modtagen er ikke at betragte som en del af tuner.. Det er ligesom som ovennævnte blot en enhed i Windows, og der skal være drivere til den. Bruger ikke Technotrend IR-modtager med MCE-Vista, men den virker med DVBviewer, fordi der findes driver til det... Ovennævnte løsning MCE-IR enhed er klart at foretrække... Redigeret af avh - 20-August-2007 kl. 08:40 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay. Så er det jo afgjordt.. ;-) Så må jeg have mig sådan en til den 1. I skal alle have mange tak for hjælpen her inde folks. Hainen: Jeg kontakter dig lige omkring d 1. og høre om du har den endnu. Har nemlig ikke lige penge til det lige nu. ;-) |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Bare i orden - bare send mig en besked |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |