|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() Sendt: 09-August-2007 kl. 12:22 |
Hej med jer, ja jeg er ny her, og jeg håber lidt på at i kan hjælpe mig med et par små ting. :) Først og fremmest modtage jeg tv via canaldigital (Parabol), og alt virker smukt, på nær et par ting. 1. kan det lade sig gøre at man kan få EPG til at virke igen da MCE ikke kan finde ud af det ?, har kikket lidt rundt omkring, og det lader til at man skal rode lidt i "Regedit", men er der noget nemmere ? 2. Eks discovery/animal planet, i pauserne hvor der kommer reklame, kan der nogen gange forkomme at begge sprog bliver snakket (Engelske/Dansk), kan man rette det nogen steder? 3. Sidst men ikke mindst, kan man ligge Divx codec på som ikke kommer fra www.divx.com ? den man henter der har det bare med at cashe hele tiden :S
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
R3b3L ![]() -- ![]() Oprettet: 27-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
1. ved jeg ikke noget om
2. ved jeg ikke noget om 3. Du kan bruge ffdshow, det kan tage sig af xvid og divx, samt alle lydformaterne, ac3, dts osv. Jeg havde også problemer med codes og fandt ud af en løsning: ffdshow - divx og xivd, samt alle relevante lydformater, ac3, dts osv. coreavc pro - afvikling af h.264 og x.264 (HD formater) matroska splitter / haali media spliter (mkv filer i media player) vobsub - til eksterne undertekser.. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
1. Du skal bruge en ekstern EPG læser til dette formål. der findes flere løsninger til dette, og nogle er desværre lidt komplicerede at sætte op, andre enkle. for eks. QuickGuide er en løsning. 2. du skal vælge at høre den højre eller venstre lydkanal, for at dette vil lyde korrekt. Det minder lidt om den gamle stereo lyd som Tysk TV brugte på nogle film, så der var sync på højre lydkanal og org lyd oå venstre. 3. yep, FFDshow er helt sikkert den bedste løsning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |