|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() Sendt: 07-Februar-2009 kl. 11:13 |
Jeg har en ny Vista Home Premium SP1 64-bit PC, som bare ellers spiller max. Jeg har dog oplevet nu et par gange, at MCE delen pludselig mister tv signalet og giver blå skærm "tv signalet er gået tabt". Skide irreterende når man skal optage noget, og tv signalet er ikke væk kan jeg se på mit tv. Nogen her med et bud? P.S. Min tidligere PC med XP MCE havde ikke dette probelem. |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Lidt mere info om dit setup vil nok give flere svar.
Men har du f.eks 3gb ram eller mere og Hauppauge analog tuner? I så fald, så prøv med 2gb ram. |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Ok. Har 4 GB RAM og et Hauppauge WinTv HVR-1200 analogt tvkort. Tror ikke jeg skal pille RAM ud... |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg tror nu du skal lytte til allannissen alligevel! Du kunne jo prøve vores ven Google med denne søgestreng "Hauppauge 4 gb", så vil du se at du ikke er alene med problemet |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg tror at 64bit ikke er vejen til et permanent og stabilt medie center....Hvad skal du bruge 3gb+ til ?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Har fundet denne nye driver + info hos HP, gælder kun for 64-bit Vista: Driveropdateringen til Hauppauge WinTV-HVR-1800 forbedrer ydelsen for Windows Media Center og CyberLink PowerDirector på systemer med mere mere end 4 GB hukommelse (RAM). Har lagt den på og vil se hvordan det virker nu. |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
MichaelA Du er godt nok ikke informativ, ejheller lyttende. Hvorfor lagde du i det hele tage spørgsmålet ud, når du selv har alle svarene? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry, men ved ikke om det virker endnu.
|
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
|
![]() |
Det ser ud til at virke, måske andre kan bruge den Hauppauge opdatering så giv et pip og jeg vil poste et link
![]() |
|
Beovision Avant 55"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |