|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 20:00 |
Jeg kører pt. Windows XP MCE med FireDTV tuner. Af en eller anden grund taber den DR1 og DR2. Derfor vil jeg lave en geninstallering af Windows for at få en ren installation. Jeg har dog en upgraderings dvd liggende med Vista Premium. Mit spørgsmål er så om det kan betale sig at udskifte XP med Vista mht. MCE? Er der nogen klare fordele - kører det mere stabilt? |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
den er jeg også lidt nysgerrig med, får man mere for "pengene" i Vista MCE - er den mere fleksibel/kan mere? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Som jeg har skrevet i anden andledning har jeg kun haft problemer med Vista og TV Jeg ved godt der er mange forklaringer/løsninger, men jeg mener så absolut at XP/MCE pt. fungerer bedst, specielt med Digial TV Der er dog det standpunkt at man på et eller andet tidspunkt må skifte til Vista. Men det er jo op til den enkelte at vurdere hvornår det skal være. Jeg selv har nu foretrukket at skifte til www.dvbviewer.com men jeg vil sikkert vende tilbage til MediaCenter den dag de supporterer DVB-T undertekster
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
roed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Jeg opgraderede netop fra MCE 2005 til Vista. Alene af den grund at MCE 2005 smed min EPG opsætning ca. 1 gang om måneden. Det gør Vista ikke (ok, den har gjort det 1 gang). Den har kørt kanon godt siden jeg opgraderede for ca. ½ år siden. Og så er den jo bare lidt mere lækker end MCE2005 Har ikke rigtig noget at sætte på den. Kører kun analogt kort så ved ikke hvordan den håndterer de digitale. |
|
/roed
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |